Abarth از تشخیص چهره برای ارزیابی لذت راننده استفاده می کند

3 عکس ها

هنوز جزئیات زیادی در مورد Abarth 500e در دسترس نیست. فرانسوا تأیید می کند که تغییراتی در سیستم تعلیق و ترمزهای اصلاح شده وجود دارد. هنوز هیچ اطلاعات رسمی از پیشرانه در دسترس نیست. طبق شایعات، شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت این مدل در حدود 7.0 ثانیه است.



منبع

عکس‌های جاسوسی نشان می‌دهند که نسخه Abarth 500e در حال حاضر به عنوان یک هات هچ الکتریکی در دست توسعه است. از ماه مه 2022، رئیس برند اولیویه فرانسوا گفت که آزمایش نهایی در حال انجام است.

دکتر اسلیگر در مورد این تحقیق گفت: «تحقیق در این حوزه محدود است، با این حال، من گمان می‌کنم که این حوزه‌ای در صنعت خودرو باشد که همچنان مورد بررسی قرار خواهد گرفت، زیرا تولیدکنندگان در تلاش برای بهبود تجربیات رانندگی خودروهای خود هستند».

هات هاچ ها با ترکیب قدرت زیاد، هندلینگ تیز و ردپای نسبتاً کوچک، سرگرم کننده هستند. اما، چگونه می توان ثابت کرد که رانندگی یک وسیله نقلیه چقدر هیجان انگیز است؟ برای Abarth، پاسخ این است که سرنشینان را از طریق تشخیص چهره نظارت کرده و ضربان قلب آنها را با حسگرها تماشا کنید.

تشخیص چهره Abarth سری کنونی آبارث در اروپا شامل نسخه های ارتقا یافته فیات 500 است. جدیدترین مدل عرضه شده، 695 تریبوتو 131 رالی با یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 180 اسب بخار (134 کیلووات) و 184 پوند فوت (250 نیوتون) است. – متر) گشتاور. می تواند در 6.7 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد.

در جای دیگر، وجود دارد کراس اوور پرفورمنس پالس انحصاری برزیل. این نسخه فیات مدل را با کیت بدنه تهاجمی تر و لهجه های قرمز بارگذاری می کند.

داده ها نشان داد که بیشترین احساس شادی در هنگام رانندگی و به عنوان مسافر بود. هنگام سوار شدن به تفنگ ساچمه ای با یک مسابقه دهنده حرفه ای، انفجارهای کوتاهی از ترس و شوک وجود داشت.

آبارث برای انجام این آزمایش با دکتر دیل اسلیگر از دانشگاه لافبورو در بریتانیا همکاری کرد. شرکت کنندگان مسیر مسابقه پارک مالوری را دویدند و به عنوان مسافر با یک راننده حرفه ای در فرمان سوار شدند.