Abarth 595 and 695 2023 با مسابقه‌ای تاریخی رونمایی شد

پس از آن، Abarth از شما می خواهد که دو بسته را برای تکمیل ساخت خود انتخاب کنید. بسته فناوری برای مشتریانی طراحی شده است که به دنبال فناوری بیشتر در خودروهای خود هستند. این شامل ناوی 7 اینچی و کنترل تهویه مطبوع خودکار است.

9 عکس ها

به گفته آبارت، از سوی دیگر، بسته Comfort برای مشتریانی طراحی شده است که به دنبال ویژگی‌های ممتاز هستند تا در هر موقعیتی برجسته شوند. مجهز به سیستم صوتی Beats و چراغ‌های زنون است.

رنگ نارنجی Racing اکنون به عنوان یک گزینه رنگی برای Abarth 595 و 695 برای مدل سال 2023 موجود است.

توریسمو به سبک و راحتی متمایل است و صندلی های چرمی مشکی، مجموعه ای از رینگ های آلیاژی 17 اینچی Turismo و نشان Turismo را ارائه می دهد. در همین حال، کسانی که Competizione را انتخاب کنند، ویژگی‌های مطابق با عملکرد اسپرت را دریافت خواهند کرد، از جمله صندلی‌های Sabelt Carbon، مجموعه‌ای از رینگ‌های آلیاژی Competizione 17 اینچی، دیفرانسیل لغزش محدود و نشان Competizione.

این گزینه ها برای آبارت 595 و 695 و همچنین برای انواع بدنه کانورتیبل و هاچ بک موجود است. گزینه های عملکردی مانند Record Monza Sovrapposto Exhaust و ترمزهای Brembo منحصراً برای مدل های قدرتمندتر 695 ارائه می شوند.



منبع

به غیر از رنگ‌بندی جدید، آبارث ساختار خرید خود را نیز برای ساده‌تر و کارآمدتر کردن اصلاح کرد. شما می توانید بین دو “روح”، به طور خاص بین Turismo یا Competizione یکی را انتخاب کنید.

Abarth تغییراتی را در خط تولید خود برای مدل سال 2023 اعلام کرده است. این خودروساز برای اولین بار رنگ Orange Racing را برای خودروهای خود عرضه می کند. این رنگ از ترکیب رنگ‌های نمادین برند زرد و قرمز – هر دو روی نشان عقرب – ایجاد شده است.

مهمتر از آن، این رنگ خاص ادای احترام به ارتباط تاریخی بین آبارث و فیات 131 ریسینگ ولومتریکو آبارت نسخه محدود با رنگ نارنجی Racing 255 است.