Acura Integra Drag Races Type R در پیاده رو، Bronco Raptor در خاک


اعتراف کنید – از زمانی که Acura Integra جدید در اوایل امسال عرضه شد، منتظر این مسابقه درگ بوده اید، البته اگر دلیل دیگری جز دیدن و شنیدن ITR کلاسیک در عمل نداشته باشید. در آن جبهه، آخرین ویدیو از سوپراستار اتومبیلرانی جیسون کامیسا در هاگرتی ناامید نمی کند همچنین در رویارویی جدید و قدیمی متوقف نمی شود. و درست زمانی که فکر می کنید کار تمام شده است، اکشن مسابقه کاملاً دیوانه کننده می شود.

همه چیز با اسلحه جوان اینتگرا که با پدرش مسابقه می دهد شروع می شود. در واقع، این بیشتر شبیه برادرزاده‌ای است که در مقابل یک عموی دیوانه قرار می‌گیرد، آن یکی هنوز هم می‌نشیند و پوسترهای نیروانا در اتاق نشیمن دارد. Type R مظهر عملکرد نسل قبلی Integra است، در حالی که Teg جدید، خوب، جدید. این فرصتی نداشته است که فراتر از سطوح اولیه تریم تکامل یابد، بنابراین از این نظر، دشوار است که این را یک مبارزه منصفانه بنامیم.

با این حال، هر دو خودرو روی کاغذ به خوبی مطابقت دارند. به عنوان یادآوری، اینتگرای جدید، 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ را از هوندا سیویک Si قرض گرفته است که 200 اسب بخار قدرت در مقابل 195 اسب بخار در تیپ R با دور بالا تولید می کند. هر دو دنده را با سه پدال و یک چوب تعویض می کنند. آکورا جدید کمی سنگین تر از عمو R است، همچنین دارای مزیت گشتاور قابل توجهی است. و آیا نمی دانید، مسابقه در واقع نزدیک است و اینتگرای جدید تقریباً با یک ماشین برنده شده است. با توجه به اینکه این یک مدل عملکرد سگ برتر نیست، نمایش مناسبی است.

آن وقت است که رقابت مدرن از راه می رسد … و برای آکورا خوب نیست.

هیوندای النترا N با 276 اسب بخار قدرت و لاستیک های تابستانی چسبناک، وضعیتی کاملاً متفاوت دارد. کائنات از Integra. فولکس واگن جتا GLI 228 اسب بخاری نزدیک تر است، اما در پایان یک چهارم مایل مسابقه درگ، هر دو خودرو خوب جلوتر از آکورا مسلماً، این رقابت مدل‌های عملکردی اختصاصی را در برابر یک خودروی استاندارد قرار می‌دهد. اما با توجه به قیمت بالاتر آکورا از هر دو سدان اسپورت، نمی توان منکر کمبودهای ورزشی آن شد.

برای اینکه واقعاً آن را برای شما زنده کند، Cammisa یک مسابقه درگ نهایی را در برابر چیزی که قطعاً خریداران Integra را هدف قرار نمی دهد، ترتیب می دهد. فورد برونکو رپتور بیش از دو برابر قدرت آکورا دارد، اما جرم آن سه برابر بیشتر است. با توجه به اعداد، SUV خوشحال از پرش باید در پیاده رو سریعتر باشد. اما آیا آفرود در حالی که واقعاً خارج از جاده مسابقه می دهد می تواند در برابر Integra پیروز شود؟ این اوج یک ویدیوی بسیار باحال است و ما پایان آن را برای شما خراب نمی کنیم.

اگر متوجه شدید که هوس محتوای خودروهای کلاسیک بیشتری دارید، قسمت ویژه Radwood را ببینید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.



منبع