Acura NSX اجاره‌ای در نزدیکی لاس وگاس سقوط کرد

بر اساس گزارشی که منتشر شده، ظاهراً NSX متعلق به شرکت کرایه اتومبیل عملکردی در وگاس دریم اگزوتیکس بوده است. تایر با جاده ملاقات می کند. بر اساس گزارش‌ها، کسب‌وکار اجاره‌ای در اینستاگرام پستی درباره این خرابه منتشر کرده است، اما در زمان نوشتن این داستان، این اطلاعات را حذف کرده است.

هنگام رانندگی هر خودرویی باید به آن توجه کنید، اما وقتی پشت فرمان یک ماشین عملکرد محور هستید، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. فردی که یک Acura NSX اجاره ای را در نزدیکی لاس وگاس، نوادا خراب کرد، این درس را به روشی گران قیمت آموخت.

تایپ S همچنان از یک موتور 3.5 لیتری توئین توربو V6 با سه موتور الکتریکی استفاده می کند. با این حال، خروجی در حال حاضر 600 اسب بخار قدرت و 492 پوند فوت گشتاور است، در مقابل 573 اسب بخار و 476 پوند فوت برای مدل استاندارد. این مدل همچنین دارای یک مسیر عریض‌تر و یک بسته اختیاری سبک‌وزن با ترمزهای کربن سرامیکی، روکش موتور فیبر کربنی و تریم داخلی کربنی برای کاهش وزن 57.8 پوندی (26.2 کیلوگرم) است.

با قضاوت بر اساس تصاویر سقوط، آسیب بسیار شدید به نظر نمی رسد. فاسیای جلو تا حدی پاره شده است. اگرچه، زمین ناهموار ممکن است به بدنه زیرین آسیب برساند و باعث تخریبی شود که ما نمی توانیم ببینیم. هیچ یک از گزارش‌ها به هیچ‌گونه مصدومیت در جریان این تصادف اشاره نکرده است.

وب سایت Dream Exotics هنوز یک NSX دارد که به عنوان بخشی از موجودی این شرکت فهرست شده است. برای چهار ساعت اجاره 399 دلار یا برای 24 ساعت 699 دلار هزینه دارد.

آکورا در حال حاضر در حال پایان دادن به تولید نسل فعلی NSX است. این دیگر مدل استاندارد را نمی سازد، اما در حال ساخت 350 دستگاه از NSX Type S است. از این تعداد، 300 دستگاه برای بازار ایالات متحده است.

گزارش شده است که این حادثه در منطقه زیبای Red Rock Canyon Loop در نوادا و نزدیک وگاس رخ داده است. راننده با خودرو تصادف کرده و ظاهراً باعث باز شدن کیسه هوا شده است. این شخص با شرکت اجاره تماس گرفت و آن را از این حادثه آگاه کرد. از آنجایی که NSX بسیار دور از جاده بود، آکورا مجبور شد یک شب در آنجا بنشیند تا زمانی که یک وسیله نقلیه یدک کش با قابلیت آفرود بتواند به محل حادثه برسد.



منبع

آکورا تنها در 24 ساعت توانست 300 دستگاه را برای ایالات متحده بفروشد و لیست انتظاری متشکل از 100 نفر را در صورت انصراف فردی جمع آوری کند. قیمت ها از 169500 ​​دلار یا 182500 دلار با بسته سبک وزن شروع می شود.

برای بحث در مورد نحوه رانندگی با NSX Type S، این قسمت از پادکست Rambling About Cars را بررسی کنید: