Airstream Ram ProMaster به عنوان مربی تور جدید برند تیز شد


ایر استریم با روکش آلومینیومی براق که به راحتی قابل تشخیص است برای تریلرهای مسافرتی خود در ایالات متحده محبوب است. با این حال، شرکت متعلق به Thor Industries در واقع یک خط اتوبوس های توریستی دارد که موتورخانه های مستقل را به مشتریان خود ارائه می دهد.

مجموعه اتوبوس های تورینگ Airstream متشکل از موتورخانه های مختلفی است که بر اساس ون مرسدس اسپرینتر ساخته شده اند.

اما این به زودی تغییر خواهد کرد، زیرا Airstream افزودن جدیدی را به خانواده مربیان تورینگ خود اعلام کند – یکی که بر اساس یک Ram است. این شرکت مستقر در اوهایو از طریق توییتر جدیدترین موتورخانه را معرفی کرد. کلیپ تیزر را در زیر قرار دادیم که می توانید از طریق لینک منبع در انتهای این مطلب نیز به آن دسترسی داشته باشید.

اگرچه در تیزر اعلام نشده است، اما مربی تور جدید Airstream احتمالا بر اساس ProMaster سقف بلند ساخته خواهد شد. این فیلم مدل خروجی را نشان می‌دهد، اما ما گمان می‌کنیم که Ram ProMaster 2023 به زودی گزینه‌ای باشد زیرا نسخه بازطراحی‌شده به زودی در فروشگاه‌ها در دسترس خواهد بود.

در مورد پیکربندی، ما هنوز هیچ سرنخی در مورد اینکه Airstream چگونه ProMaster را تجهیز خواهد کرد، نداریم، اگرچه خودرو تجاری Ram به عنوان فشرده با طول های مختلف فاصله بین دو محور شناخته شده است. با وجود پیکربندی‌های 4، 6، 7 و 9 صندلی در دسترس – همه با قابلیت خواب دو نفره، مربی فعلی Sprinter می‌تواند نشانه‌ای باشد.

اطلاعات مربوط به پیشرانه نیز در این مرحله کمیاب است. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم 3.6 لیتری پنتاستار V6 استلارتیس در زیر کاپوت آن باشد که در مدل‌های 2022 و 2023 پرومستر یافت می‌شود. حداقل در حال حاضر بعید است که نسخه EV رخ دهد.

Airstream در 13 سپتامبر 2022 به طور کامل خط مربیان تورینگ Ram ProMaster جدید را معرفی خواهد کرد. سپس از جزئیات بیشتر، از جمله قیمت، مطلع خواهیم شد. قابل توجه، مقرون به صرفه ترین در خط اتوبوس های تور Sprinter با قیمت بیش از 200 گرند شروع می شود.



منبع