Apollo Intensa Emozione کار خود را در دور مسابقه Maiden Nurburgring آسان می کند

آپولو هم‌اکنون در حال توسعه جانشین Intensa Emozione خود است، اما IE همچنان یک وسیله نقلیه خیره‌کننده است که هر کجا که می‌رود سرها را برمی‌گرداند. آپولو تحویل را در سال 2020 آغاز کرد و تنها 10 نمونه از این ابرخودروی شیک ساخت. دیدن یکی از آنها نادر است، اما این ابرخودرو اخیراً دور پیست نوربرگ رینگ را دور زد و کانال یوتیوب Misha Charoudin توانست سوار آن شود.

آپولو IE

36 عکس ها

Apollo Project Evo جانشین IE است که این شرکت اواخر سال گذشته از آن رونمایی کرد. Project Evo از یک ظاهر طراحی وحشیانه استفاده می کند که کمی نرم تر از طراحی IE است. این خودرو دارای چراغ های روشنایی در روز X شکل، باله های هوا، اسپویلر عقب قابل نصب و تنظیم، و ورودی های هوای مثلثی عظیم است. آپولو جزئیاتی از نوع موتوری که Evo را نیرو می دهد، ارائه نکرده است. آپولو نیز نشان داد

آپولو با استفاده گسترده از فیبر کربن برای بدنه و شاسی به وزن کم خودرو – 1250 کیلوگرم (2756 پوند) دست یافت. وزن کم و موتور پرقدرت این خودرو به آن اجازه می دهد تا سرعت 207 مایل در ساعت (333 کیلومتر در ساعت) را طی کند. وزن مونوکوک این خودرو تنها 105 کیلوگرم (231 پوند) است و خودرو می تواند در 2.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. آپولو برای تولید این خودرو با HWA همکاری کرد و این دو با هم در توسعه خودرو همکاری کردند.

این اولین سفر IE در پیست مسابقه نوربرگ رینگ است، و راننده توسعه پشت فرمان آن را در دور بیرونی راحت می کند. این سوپراسپرت 2.6 میلیون دلار قیمت داشت و آخرین کاری که یک راننده می خواهد انجام دهد این است که این مقدار پول را روی دیوار بگذارد. دور سریع است و صدای ماشین عالی است، با موتور 6.3 لیتری V12 تنفس طبیعی که 780 اسب بخار نیرو (582 کیلووات) و 560 پوند فوت (759 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.