Aston Martin V12 Vantage Roadster مدل 2023 به عنوان یک سشوار 690 اسب بخاری معرفی شد

رودستر استون مارتین V12 Vantage

رودستر استون مارتین V12 Vantage

در طول تاریخ استون مارتین، این برند لوکس بریتانیایی قدرت V12 را با موتور بدون سقف ارائه کرده است. با این حال، وسیله نقلیه ای که در اینجا می بینید، نشان دهنده چیز جدیدی است. این یک رودستر Vantage است، اما برای اولین بار، می توانید آن را با موتور V12 تقویت شده دریافت کنید. به این ترتیب، به (نفس بزرگ) استون مارتین V12 Vantage رودستر 2023 سلام کنید.

18 عکس ها



منبع

مدیر فنی استون مارتین گفت: «ما بسیار سخت کار کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که V12 Vantage Roadster دارای همان قدرت و پویایی است که مشخصه V12 Vantage کوپه است، در حالی که از نظر هیجان حسی خام که فقط با رانندگی در سقف به دست می‌آیید از آن پیشی می‌گیرد.» اوربرتو فدلی. با قدرت و گشتاوری بیشتر از هر رودستر Vantage قبلی، شاسی عریض با کالیبراسیون تعلیق دقیق تنظیم شده، و تا ده برابر نیروی رو به پایین تولید سری Vantage Roadster، این ماشین نفس گیر است که برای مشتاق ترین ما ساخته شده است. مشتریان.”

بقیه موارد به عنوان نسخه استاندارد V12 Vantage ارائه می شود، اگرچه واقعاً هیچ استانداردی در مورد چنین خودرویی وجود ندارد. پانل های بدنه جلویی و همچنین رکاب های جانبی از فیبر کربن ساخته شده اند. در پشت، درب عرشه و فاسیا عقب از یک ماده کامپوزیت سبک وزن ساخته شده است. این بدنه عریض بدنه بالایی را به اشتراک می‌گذارد که 1.6 اینچ پهن‌تر از Vantage با موتور V8 است. رودستر به لطف ترمزهای سرامیکی تهاجمی با کالیپرهای شش پیستون در جلو، گیره های چهار پیستونه در عقب متوقف می شود. آنها پشت چرخ‌های 21 اینچی می‌نشینند و تایرهای میشلین پایلوت اسپورت 4S چسبناک می‌پوشند.

متاسفانه برای توده ها، تنها 249 مشتری وجود خواهد داشت. این تمام رودسترهایی است که استون مارتین می‌سازد، اما حتی اگر بودجه لازم برای تهیه آن را داشته باشید، خیلی دیر کرده‌اید، زیرا هر کدام قبلا فروخته شده است. برای خریداران منتخب، تولید در سه ماهه سوم سال 2022 با شروع تحویل تا پایان سال آغاز می شود.

این نام بزرگی است، اما قدرت بزرگی برای پشتیبانی از آن وجود دارد. این خودرو از همان دیگ 12 لیتری 5.2 لیتری توربوشارژ دوقلو V12 Vantage استفاده می کند و خوشحالیم که بگوییم در انتقال به کانورتیبل چیزی از بین نمی رود. این موتور هنوز 690 اسب بخار (515 کیلووات) تولید می کند که توسط یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نصب شده در عقب خودرو کنترل می شود. هنوز هم در 3.5 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد و به شرطی که موهای شما در برابر نسیم مقاومت کنند، همچنان به حداکثر سرعت 200 مایل در ساعت می رسد.