Bentley Bentayga Odyssean Edition با مصالح کابین پایدار معرفی شد

بنتایگا هیبریدی همچنان از موتور 3.0 لیتری V6 توربوشارژ استفاده می کند. با این حال، کل خروجی سیستم کمی افزایش می یابد و به 456 اسب بخار (340 کیلووات) می رسد که نسبت به 443 اسب بخار قبلی (326 کیلووات) بهبود یافته است.

نسخه Odyssean Bentley Bentayga

Bentayga Hybrid که اخیراً به روز شده است، اکنون دارای یک بسته باتری 18.0 کیلووات ساعتی است تا جایگزین واحد قبلی 13 کیلووات ساعتی شود. این امکان افزایش اندک برد فقط EV را به 27 مایل (43 کیلومتر) در تست WLTP در مقایسه با 25 مایل (40 کیلومتر) برای تکرار اصلی می دهد.

در بیرون، رنگ ظریف برنز مانند Pale Brodgar در تزئینات درخشان برای سپرها، چراغ‌های جلو، اطراف چراغ‌های عقب و لهجه‌های پایین بدنه ظاهر می‌شود. همین سایه روی چرخ‌های 22 اینچی و 10 پره وجود دارد. خریداران می توانند بیش از 60 رنگ در پالت بنتلی را برای بقیه بدنه انتخاب کنند.

Odyssean بسته مشخصات Touring را نیز دریافت می کند. کروز کنترل تطبیقی، کمک بین خطوط و کمک ترافیک را اضافه می کند.

مشخصات راحتی صندلی جلو، راحتی سرنشین را به حداکثر می رساند. صندلی ها در 22 جهت قابل تنظیم، گرمایش و تهویه هستند.

کابین نسخه Odyssean دارای ترکیبی منحصر به فرد از مواد سازگار با محیط زیست است. روکش اصلی چرم با منبع پایدار است. همه این وسایل نقلیه در سایه های پاییز و کتانی پنهان می شوند. خریداران می توانند رنگ سوم را از میان رنگ های Beluga، Porpoise، Cricketball، Brunel یا Burnt Oak انتخاب کنند.

پارچه توید در قسمت هایی مانند پشت صندلی ها کاملاً از پشم بریتانیایی می آید.

در کنار پیشرفت های پیشرانه، بنتلی دو نسخه جدید از بنتایگا هیبریدی را معرفی می کند. درجه S دارای ظاهری تهاجمی تر، تعلیق سفت تر و اگزوز با صدای عمیق تر است. Azure با عرضه استاندارد با صندلی‌های جلو برقی 22 جهته، دوخت صندلی‌های الماسی، 15 رنگ چرمی و سه رنگ تزئینات چوبی روی تجمل تمرکز دارد.



منبع

Bentley Bentayga Odyssean Edition با نگاهی به پایداری برای یک دوره محدود از 70 نمونه در سراسر جهان به نمایش درآمد. همه آنها از پیشرانه هیبریدی به تازگی به روز شده استفاده می کنند.

چوب کوآ با منافذ باز کابین را تزئین می کند. این ماده فقط دارای سه لایه لاک با ضخامت کلی 0.00394 اینچ (0.1 میلی متر) است. این لاک 90 درصد کمتر از گزینه های براق بنتلی است و به سرنشینان اجازه می دهد تا بافت طبیعی چوب را بیشتر ببینند.