Bentley Continental GT 2025 Speed: This Is It


W-12 مرده است – زنده باد V-8 هیبریدی. بنتلی روز سه شنبه فیس لیفت شده کانتیننتال GT و GTC اسپید را معرفی کرد که دارای پیشرانه هیبریدی V-8 جدید با قدرت 779 اسب بخار و گشتاور 738 پوند فوت است. این قدرتمندترین بنتلی تاکنون است و مانند نسل قبلی خود، Continental GT Speed ​​حداکثر سرعت 208 مایل در ساعت را دارد.

سیستم هیبریدی بنتلی شبیه سایر پلاگین های رده بالای گروه فولکس واگن مانند پورشه پانامرا، کاین توربو و لامبورگینی اوروس SE است. یک بسته باتری 25.9 کیلووات ساعتی در عقب نصب شده است که موتور الکتریکی را بین یک گیربکس 4.0 لیتری V-8 توئین توربو و گیربکس دو کلاچه هشت سرعته نیرو می دهد.

بنتلی کانتیننتال GT اسپید 2025

این موتور به تنهایی قادر به 187.4 اسب بخار و 332 پوند فوت گشتاور است و در درجه اول برای ایجاد “گشتاور پر” در سرعت های پایین موتور و برای صاف کردن تعویض دنده استفاده می شود. البته، موتور همچنین می‌تواند خودرو را مستقل از موتور تا سرعت 87 مایل در ساعت به حرکت درآورد، و برد در چرخه تست WLTP اروپا 50 مایل است.

V-8 همان به‌روزرسانی‌ها را در Continental GT دریافت می‌کند که در جاهای دیگر نیز انجام می‌شود. توربوشارژرهای تک اسکرول جدید و سیستم تزریق سوخت با فشار بالاتر وجود دارد. این موتور به تنهایی 592 اسب بخار قدرت و 590 پوند فوت گشتاور تولید می کند. (دلیل اینکه خروجی گشتاور سیستم Continental GT Speed ​​از مجموع V-8 و گشتاور موتور کمتر است این است که هر کدام در نقاط مختلف به حداکثر گشتاور خود می رسند).

بنتلی کانتیننتال GT اسپید 2025
بنتلی کانتیننتال GT اسپید 2025

بنتلی همچنین کانتیننتال GT را فیس لیفت کرد و اگرچه آشنا به نظر می‌رسد، اما در جلو چراغ‌های جدید تکی با الهام از مدل‌های ساخته‌شده در خودرو مانند باکالار و باتور دریافت می‌شود. موتیف چراغ‌های جلوی دوقلو از زمان معرفی این مدل در سال 2003، امضای Conti GT بوده است. این برند می‌گوید در واقع، این اولین بنتلی تولیدی با چراغ‌های جلو از سال 1959 S2 است. در عقب، چراغ‌های عقب جدید و با جزئیات پیچیده‌تر نیز وجود دارد. در داخل، قطعاً یک کانتیننتال GT آشنا است که به عبارتی بسیار مجلل است.

به روز رسانی های سخت افزاری بیشتر شامل دمپرهای دو سوپاپه جدید است که امکان تنظیمات جداگانه برای فشرده سازی و برگشت، و فنرهای هوای دو محفظه را فراهم می کند. بنتلی همچنین برای اولین بار در تاریخ کانتیننتال GT، توزیع وزن در عقب را پیشنهاد می‌کند، با نصب باتری در عقب که به تقسیم 49:51 جلو و عقب کمک می‌کند. Speed ​​همچنین به صورت استاندارد با فرمان چرخ‌های عقب و میله‌های ضد رول فعال ارائه می‌شود. به گفته این خودروساز، مجموع آن خودرویی است که راحت تر و هندلینگ بهتری دارد.

بنتلی کانتیننتال GT اسپید 2025

و اگر کانورتیبل می‌خواهید، Continental GTC Speed ​​وجود دارد، اگرچه حداکثر سرعت در آن محدود به فقط 177 مایل در ساعت با این حال، تنها یک دهم در زمان 0-60 مایل در ساعت کاهش می‌یابد، یعنی 3.2 در مقابل 3.1 ثانیه برای کوپه.

بنتلی می گوید تولید و تحویل GT و GTC Speed ​​در سه ماهه سوم سال جاری در کارخانه Crewe آغاز خواهد شد. در حالی که W-12 از دست خواهد رفت، شکی نیست که این سیستم هیبریدی جدید عملکرد قطار باری را که Speed ​​به آن معروف شده است، ارائه می دهد.



منبع