Bentley Continental GTC تغییر رنگ پاستلی را از مولینر دریافت کرد

بنتلی کانتیننتال GT Speed ​​Convertible در آوریل 2021 معرفی شد. این خودروی لوکس دارای موتور 6.0 لیتری W12 دو توربوشارژ این خودروساز است که 650 اسب بخار نیرو (485 کیلووات) و 664 پوند فوت (900 نیوتن متر) تولید می کند. گیربکس هشت سرعته دوکلاچه و چهار چرخ محرک استاندارد هستند.

بنتلی گزینه های سفارشی سازی گسترده خود را که از طریق مولینر با سه نسخه محدود Continental GT Speed ​​Convertible در دسترس است را به نمایش می گذارد. این خودروها که توسط بنتلی بورلی هیلز سفارش داده شده‌اند، هر کدام از رنگ‌های بیرونی پاستلی سفارشی استفاده می‌کنند که به روزهای هنر دکوی هالیوود بازمی‌گردد – آبی Jetstream II، Sage Green و Hollywood Blush Pink.

دانیکا کویین، مدیر برند این خودروساز، گفت: «بورلی هیلز همیشه مظهر زرق و برق بوده است، به ویژه در دوران طلایی هالیوود. این مجموعه اشاره ای به دوران گذشته هالیوود قدیمی است که روح آن زمان را در بر می گیرد. لاستیک‌های دیواری سفید جسور، پالت‌های رنگی ملایم و طرح‌های منحصربه‌فرد که «کلاس» خودروهای کلاسیک را نشان می‌دهند.

دومین کانتیننتال GT اسپید کانورتیبل از رنگ سبز مریم گلی استفاده می کند، رنگی خاموش که بدنه و چرخ ها را می پوشاند، که خودروساز با یک نوار سفید روی لبه بیرونی آن را برجسته می کند. این همان چیزی است که در داخل کابین وجود دارد، با استفاده از کامبرین گرین و لینن در سراسر کابین. بنتلی همچنین از این رنگ روی روکش داشبورد و ریل های کمر استفاده می کند. بنتلی سوم از رنگ صورتی پاستلی “Hollywood Blush” استفاده می کند که مانند دو مدل دیگر تا رینگ ها کشیده می شود. در داخل، این خودروساز کتانی را با قرمز کریکتبال، دو رنگی که بنتلی روی روکش داشبورد و ریل‌های کمر استفاده می‌کند، جفت می‌کند.

9 عکس ها

Bentley Continental GT Speed ​​Convertible توسط Mulliner

رنگ آبی که به رنگ آبی تمام شده است نیز دارای رنگ روی چرخ‌های 22 اینچی 10 پره است. در داخل، بنتلی یک پوسته اصلی کتانی با دوخت متضاد و آبی امپراتوری برای ثانویه نصب کرد. هر خودرو به مشخصات استایلینگ، تورینگ و شهر مجهز شده است، و روی صفحه‌های جلوپنجره‌ی نورانی که روی آن نوشته شده «بورلی هیلز» که با تایپ‌فیس مربوط به دهه 1930 نوشته شده است، ظاهر سفارشی خودرو را بیشتر به آن دوران گره می‌زند.