Bertone در حال بازگشت است، سوپراسپرت جدید با شکل موتور وسط را اذیت می کند

پسر جووانی برتونه، نوچیو، که پس از جنگ جهانی دوم زمام امور شرکت را به دست گرفت، در سال 1997 درگذشت. دهه 2000 به طور کلی نسبت به دنیای خودرو مهربان نبود و کاهش مداوم در Bertone منجر به ورشکستگی شرکت در سال 2014 شد. با شرکت تازه تاسیسی به نام Bertone Design که حقوق نامگذاری پروژه های طراحی صنعتی را به اشتراک می گذارد، به Akka Technologies فروخته شد. در نهایت، همه چیز توسط مائورو و ژان فرانک ریچی – برادران ریچی – که تجربه قابل توجهی در صنعت خودرو دارند خریداری شد. آنها همچنین از علاقه مندان به موتور سواری هستند که به تاریخ برتونه علاقه دارند.

Bertone همچنین یک حساب کاربری در اینستاگرام راه اندازی کرد و تصاویری از گذشته این شرکت را با این دستگاه جدید و ناشناخته به اشتراک گذاشت.

تیزر برتون

7 عکس ها

ظاهراً این بازگشت به زندگی شامل یک ابرخودروی جدید برتونه است. ما دوست داریم همه چیز را در مورد آن به شما بگوییم، اما همه چیزهایی که داریم تعدادی عکس تیزر است که از وب سایت Bertone گرفته شده است. در آنجا، یک ویدیوی کوتاه خواهید دید که اجمالی از چیزی که شبیه یک ابرخودروی موتور وسط است، با دماغه‌ای کوتاه و یک جناح عقب عریض با نوارهای جانبی به وضوح قابل مشاهده است. البته، این روزها این امکان وجود دارد که خودروی جدید بتواند از یک پیشرانه الکتریکی استفاده کند، اگرچه طراحی قطعاً شبیه به یک موتور احتراقی است.