بی ام و در انتشار خود جزئیاتی را در مورد روند تولید منتشر کرد. این مارکت آلمانی پیلهای سوختی جداگانه را از تویوتا تهیه میکند، که گزارش قبلی را تایید میکند که این دو شرکت با هم برای تولید انبوه خودروهای سلول سوختی جدید کار میکنند.
در مورد iX5 Hydrogen، BMW هنوز مشخصات تولیدی خود را به تفصیل اعلام نکرده است، اگرچه این مفهومی با قدرت 168 اسب بخار (125 کیلووات) عرضه شد. برد آن هنوز یک راز است اما می دانیم که ظاهراً دارای دو مخزن هیدروژن شش کیلوگرمی خواهد بود.
به گفته BMW، سیستم های پیل سوختی در دو مرحله تولید می شوند. یک پشته پیل سوختی برای اولین بار از سلول های سوختی فردی تویوتا مونتاژ می شود. سپس تمام اجزای دیگر برای تکمیل سیستم پیل سوختی نصب می شوند. هر دوی این فرآیندها در کارخانه BMW Group Landshut به صورت داخلی انجام می شود.

بی ام و اعلام کرد که شروع تولید پیل سوختی را در مرکز صلاحیت خود برای هیدروژن در مونیخ افتتاح کرده است. اولیور زیپس، رئیس هیئت مدیره BMW و فرانک وبر، عضو هیئت مدیره مسئول توسعه، در این مراسم حضور داشتند.
“هیدروژن به عنوان یک منبع انرژی همه کاره، نقشی کلیدی در مسیر بی طرفی آب و هوا ایفا می کند. و همچنین از نظر تحرک شخصی اهمیت قابل توجهی پیدا خواهد کرد. ما فکر می کنیم وسایل نقلیه هیدروژنی به طور ایده آل از نظر فناوری در کنار هم قرار می گیرند. الیور زیپس گفت: وسایل نقلیه الکتریکی با باتری و تصویر تحرک الکتریکی را کامل کنید.
20 عکس ها