BMW سری 1 Kinda جدید دارای نشان M1 است


در حالی که برخی فکر می‌کنند یک خودروی دیفرانسیل جلو شایسته نشان BMW نیست، مردم مونیخی چیزها را متفاوت می‌بینند. سری 1 جدید با موتورهای عرضی نصب شده است که یکی از آنها فقط سه سیلندر دارد. در بالای زنجیره غذایی M135 قرار دارد که اکنون بدون علامت “i” در انتهای نام خود است. با این حال، چیزی متفاوت در مورد لوگوی عقب توجه ما را به خود جلب کرد.

توجه داشته باشید که نشان چقدر با آنچه M135i قدیمی داشت متفاوت است؟ ما فقط در مورد حذف آخرین نامه صحبت نمی کنیم. “M” و “1” همچنان به همان اندازه قبلی هستند اما “3” و “5” اکنون کوچکتر شده اند. برای چشمان آموزش ندیده، این تصور را ایجاد می کند که به عقب M1 نگاه می کنند، که به سختی چنین است. ابرخودروی موتور وسط یک خاطره دور است که ب ام و هرگز فراتر از تعداد معدودی از خودروهای مفهومی مانند M1 Hommage 2008 و Vision M Next 2019 تکرار نکرده است.



<p> BMW M135 جدید</p>
<p>” width=”16″ height=”9″ loading=”lazy”/> </source></source></picture>  </section>
<section contenteditable= 

<p> BMW M135i قدیمی</p>
<p>” width=”16″ height=”9″ loading=”lazy”/> </source></source></picture>  </section>
</section>
<p>و ما را در مورد “3” و “5” شروع نکنید زیرا هات هاچ جدید باواریا موتور 3.5 لیتری ندارد.  جنون M با حرفی که اکنون جلوپنجره جلویی را تزئین می کند، ادامه می یابد، چیزی که در نسخه قبلی وجود نداشت.  BMW همچنین اگزوزهای چهارگانه M135 و طراحی آینه امضای M را ارائه می دهد – هر دو ویژگی طراحی که قبلاً فقط برای خودروهای M واقعی محفوظ بود.</p>
<p>شایان ذکر است که M135 اولین بی‌ام‌و نیست که از نشان‌های عقب اصلاح‌شده استفاده می‌کند که ممکن است برخی افراد را فریب دهد تا تصور کنند خودروی هیجان‌انگیزتری است.  ما اولین بار در سال 2022 متوجه این موضوع شدیم، زمانی که M760e با ابعاد “M” و “7” یکسان بود در حالی که بقیه شخصیت ها به طور قابل توجهی کوچکتر بودند.  این M7 نیز نیست، حتی اگر به نوعی به نظر برسد.</p>
<section contenteditable=

این برند لوکس آلمانی در طراحی نشان های عقب خود رویکرد منسجمی ندارد. همانطور که در تصویر زیر مشخص است، M440i 2025 همچنان از فرمت قدیمی استفاده می کند. مدل‌های الکتریکی مانند i5 M60 و iX M60 بر M تأکید دارند. در دفاع از BMW، با توجه به تعداد بسیار زیاد مدل‌های M Performance و M که این شرکت ارائه می‌دهد، ارائه یک فرمول جهانی دشوار است.

آنچه واضح است این است که BMW می خواهد شکاف بین M Lite و خودروهای واقعی M را کاهش دهد. حداقل از نظر بصری. هنگامی که بخش M فروش را گزارش می دهد، شامل خودروهای نه چندان M نیز می شود. i4 M50 در واقع پرفروش‌ترین خودروی BMW M در سال‌های 2022 و 2023 بود. M3 سدان محبوب‌ترین خودروی پرچرب M در سال گذشته بود.



<p>BMW iX M60</p>
<p>” width=”16″ height=”9″ loading=”lazy”/> </source></source></picture>  </section>
<section contenteditable= BMW i5 M60 xDrive Touring (2024)



منبع