انتظار میرود سری 5 پس از عرضه در سال آینده، سیستم خودران سطح 3 را در اروپا از جولای 2024 دریافت کند.
BMW سری 5 2023 برای اولین بار با چراغ های تولیدی همراه شد
i5 سدان صرفاً برقی سال آینده با نسخههای ICE عرضه میشود و باید نسخه پایه دیفرانسیل عقب به نام i5 eDrive40 داشته باشد. یک i5 xDrive40 با دو موتور مجهز به xDrive و همچنین یک i5 M50 تند برنامه ریزی شده است. در حال حاضر هیچ چیز رسمی نیست، اما بامو ظاهراً در حال کار بر روی i5 Touring برای کسانی است که توانایی خرید پورشه تایکان کراس/اسپورت توریسمو را ندارند.
در پشت خودرو هر دو دسته چراغهای عقب در جای خود قرار گرفتهاند و به نظر میرسد که این چراغها تفاوت قابل توجهی با چراغهای سری 3 LCI و سری 7 جدید دارند. به طور کلی، به نظر میرسد که inbetweener در مقایسه با سایر سدانهای BMW به جای پیروی از رویکرد «سوسیس یکسان، طول متفاوت» که سایر خودروسازان تمایل دارند از آن استفاده کنند، ظاهر واضحتری دارد.
ظاهراً این سدان معمولی حدود یک سال دیگر به تولید میرسد، بنابراین بهدنبال معرفی رسمی آن در ماههای اول سال 2023 باشید. این مدل سقف بلند قرار است در مارس 2024 با M5 سدان وارد خط مونتاژ شود. در جولای همان سال در حالی که M5 Touring دارای SOP در نوامبر 2024 است.

یک بار دیگر، سدان سری 5 یک نوع تورینگ کاربردی تر (G61) و یک سدان شاسی بلند (G68) برای چین به علاوه M5 (G90) تولید خواهد کرد. یک گزارش آبدار از یک منبع قابل اعتماد در پست بیمر انجمن ها ادعا می کنند که BMW M5 Touring (G99) را برمی گرداند و حتی می تواند آن را برای مبارزه با مرسدس-AMG E63 S Estate و Audi RS6 Avant در ایالات متحده بفروشد.
14 عکس ها
فراتر از محصول معمولی موتورهای بنزینی و دیزلی – که برای مطابقت با مقررات یورو 7 مهندسی شده اند – حداقل یک پیشرانه هیبریدی پلاگین وجود خواهد داشت که با پورت شارژ این نمونه اولیه مشخص شده است. ما از طریق تاک انگور شنیده ایم که BMW در حال طراحی یک M Performance PHEV با نام M560e با مجموع 565 اسب بخار قدرت است. این خودرو با توربوی دوقلو V8 و موتور الکتریکی تا 750 اسب بخار برای مطابقت با XM، زیر M5 قرار خواهد گرفت.
سدان بعدی سری 5 بی ام و که در بین علاقه مندان با اسم رمز G60 شناخته می شود، از نزدیک به عنوان یک نمونه اولیه تکامل یافته تر شناخته شده است. بالاخره چراغهای موقت را کنار گذاشته تا جا برای چراغهای جلو و عقب آماده تولید باز شود. ما کاملاً مطمئن نیستیم که چرا نمونه اولیه استتار شده به ما “چشمک” میزند، اما چراغ جلو در سمت سرنشین مطمئناً شبیه تنظیمات نهایی است. همچنین، خوشحالیم که مشبک کلیه خیلی بزرگ نیست.