BMW در سال 2023 بازی های ویدئویی معمولی را به نمایشگر منحنی خود خواهد آورد


از آنجایی که خودروسازان صفحه نمایش های بزرگتر و بزرگتری را در وسایل نقلیه نصب می کنند، ویژگی های سنتی صفحه نمایش بزرگ نیز به دنبال دارد. تسلا چند سال پیش Passenger Play را معرفی کرد و به مردم اجازه می‌داد از طریق سیستم اطلاعات سرگرمی خود بازی‌های ویدیویی انجام دهند و BMW نیز با راه‌اندازی خاص خود به این مبارزه می‌پیوندد.

BMW با AirConsole همکاری می کند تا بازی های تک نفره و چند نفره را به نمایشگر خمیده BMW بیاورد. AirConsole، مستقر در سوئیس، شرکتی است که یک پلتفرم بازی ایجاد کرده است که دسترسی به بازی‌های معمولی را در تلویزیون‌ها و سیستم‌های سرگرمی داخل خودرو فراهم می‌کند. بازی‌هایی که در مدل‌های BMW انجام می‌شوند مستقیماً در نرم‌افزار سرگرمی خودرو اجرا می‌شوند و بازیکنان آن را با گوشی هوشمند خود کنترل می‌کنند.

این به مسافران این فرصت را می دهد تا در حالی که در خودروی خود منتظر هستند، زمان را بدون خیال سپری کنند. استفان دوراک، معاون ارشد توسعه شرکت‌های متصل گروه BMW، گفت که این فناوری می‌تواند انتظار برای شارژ خودروی شما را «لحظه‌ای لذت‌بخش» کند. همانطور که BMW و دیگران به سمت خودروهای برقی می روند، خودروسازان خدماتی را برای سرگرم نگه داشتن مسافران در طول مدت شارژ طولانی تر اجرا خواهند کرد.

با توجه به وب سایت AirConsole، تمرکز اصلی آن بر تجربیات بازی های چند نفره محلی است. این بازی بیش از 185 عنوان بازی را بر روی رایانه شخصی ارائه می کند، اما مشخص نیست که چه تعداد از آن ها در نمایشگر خمیده BMW در دسترس خواهند بود. بازی ها شامل عناوینی مانند Let’s Cook Together، Mega Monster Party، GoKartGo هستند! Air!، 8Bit Fiesta، Burning Rubber 5 Air، و بسیاری بازی‌های معمولی دیگر. عناوینی مانند Cyberpunk 2077، Elden Ring یا Call of Duty را در این سرویس پیدا نخواهید کرد.

تنها چیزی که یک فرد برای بازی نیاز دارد یک گوشی هوشمند است که کاربران می توانند از طریق یک کد QR قابل اسکن به صفحه نمایش و صفحه نمایش خمیده BMW متصل شوند. اسکن کد ارتباط بین دو دستگاه را برقرار می کند و به بازیکنان امکان می دهد از گیم پلی لذت ببرند. BMW این فناوری را در سال 2023 به خودروهای خود خواهد آورد و مشخص نیست کدام مدل ها این خدمات را ارائه خواهند کرد.

این اولین تلاش BMW برای ارائه سرگرمی های داخل خودرو در سال جاری نیست. در ماه ژانویه، این خودروساز از صفحه نمایش تئاتر BMW، یک صفحه نمایش عظیم 31.0 اینچی با قابلیت Amazon Fire TV رونمایی کرد. این اولین بار در سری 7 جدید معرفی شد و هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا صفحه نمایش Theater Screen نیز دارای بازی های AirConsole خواهد بود وجود ندارد. BMW پیش نمایش صفحه نمایش را با یک پورت HDMI انجام داد که به کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن اجازه می داد به آن متصل شوند.



منبع