BMW رانندگی در دنیای واقعی را با واقعیت مجازی برای روزهای سرگرم کننده مسیر ترکیب می کند


روزهای پیست سرگرم کننده هستند، اما BMW با وارد کردن عناصر بازی به سطح دیگری آن را ارتقا می دهد. فناوری واقعیت ترکیبی BMW //M که در اجلاس وب 2022 در لیسبون، پرتغال معرفی شد، با هدف ایجاد انقلابی در تجربه M2 شما با ترکیبی از رانندگی در دنیای واقعی و واقعیت مجازی، یک ماشین واقعی را وارد دنیای مجازی می کند.

با استفاده از Unreal Engine، یک موتور بازی های گرافیکی کامپیوتری سه بعدی که توسط Epic Games توسعه یافته است، مارک آلمانی به رانندگان و وسایل نقلیه آنها اجازه می دهد در دنیای مجازی غوطه ور شوند در حالی که یک BMW M2 واقعی را رانندگی می کنند. این اولین باری است که این خودروساز چنین ترکیبی را معرفی می کند، اما اولین اشاره ای به ادغام یک بازی ویدیویی در Bimmer نیست.

این فناوری با استفاده از عینک‌های VR/MR در عین تسلط بر چالش‌ها با سرعت بالا مانند یک بازی مسابقه‌ای امکان‌پذیر شده است.

همانطور که گفته شد، BMW M2 به عنوان کنترل کننده عمل می کند – کنترل کننده ای بسیار قدرتمند و سریع – با در نظر گرفتن تمام محورهای حرکتی و چرخشی M2. رانندگان یا بازیکنان در حالی که در یک دنیای مجازی یکپارچه غوطه ور هستند، ماشین را در یک مسیر واقعی مانور می دهند.

و درست مانند بازی‌های ویدیویی، دنیای مجازی شامل اجتناب از موانع و جمع‌آوری «سکه‌های» مجازی از جمله موارد دیگر است که تجربه همه‌جانبه داخل خودرو را تقویت می‌کند. برای درک بهتر مفهوم، ویدئوی کوتاه بالا نحوه کارکرد آن را نشان می دهد.

“هر کسی که بپرسد تجربیات مجازی در بخش خودرو در آینده چگونه خواهد بود: این پاسخ است. مردم باید بتوانند این احساس جدید را تجربه کنند – و با ///M Mixed Reality، ما راه حل مناسبی را به آنها ارائه می دهیم.” فرانک ون میل، مدیر عامل BMW M GmbH می گوید.

بی ام و می گوید که پایه این فناوری را دو دهه پیش با ادغام فناوری ارتباطی مدرن در یک خودرو بنا نهاده است. سپس به ConnectedDrive BMW که در سال 2008 معرفی شد، توسعه یافت.



منبع