BMW سری 1 دیزل 0 تا 60 مایل در ساعت را در 1.87 ثانیه می رساند

بی ام و سری 1 دیزل

از هر کسی در ایالات متحده در مورد موتورهای دیزل بپرسید، آنها به شما خواهند گفت که فقط برای کامیون ها، کامیون ها و کشتی ها استفاده می شود. با این حال، آسیاب جرقه زنی تراکمی تا حد زیادی در اروپا محبوب است، و شرکت های تیونینگ وجود دارند که روی کیت های ارتقاء عملکرد برای دیزل ها کار می کنند. برخی موضوع را به سطوح بسیار بالایی می‌رسانند و هیولاهایی مانند BMW سری 1 می‌سازند که در گالری زیر مشاهده می‌کنید. اکنون رسماً سریع‌ترین بی‌ام‌و دیزلی در تاریخ است.

در این اطلاعیه، BMW با افتخار می گوید که این خودرو از بسیاری از قطعات اصلی BMW استفاده می کند و در واقع بر اساس یک 118d فروتن از نسل E81 ساخته شده است. سخت افزار خودروی اهدایی با یک موتور چهار چرخ متحرک از نسل 330d xDrive از نسل E90، یک موتور شش سیلندر خطی دیزل از E90 335d و یک موتور هشت سرعته اتوماتیک از BMW X6 جایگزین شد. سازنده خودرو تخمین می زند که تقریباً 75 درصد از اجزای جعبه دنده و موتور از قطعات OEM BMW هستند.

در نتیجه چندین تغییر قابل توجه، موتور 3.0 لیتری دیزل اکنون 1020 اسب بخار (761 کیلووات) و 1217 پوند فوت (1650 نیوتن متر) تولید می کند. این نشان دهنده افزایش 300 درصدی قدرت و افزایش 200 درصدی گشتاور در مقایسه با موتور استوک است که هنوز از بسیاری از قطعات کارخانه استفاده می شود.

الکس شرمت، مدیر ارتباطات شرکتی BMW رومانیایی: “دراگوش عملکرد قابل توجهی را ایجاد کرد که در تاریخ باقی خواهد ماند. ما مفتخریم که پروژه یک رومانیایی رکورد جهانی مطلق را برای BMW ایجاد کرده است. چنین لحظاتی بسیار نادر هستند و ما افتخار می کنیم.” ، گفت.



منبع

ما می گوییم رسمی است زیرا اطلاعات مربوط به این رکورددار جدید مستقیماً از BMW و به طور دقیق تر – از بخش رومانیایی این برند به ما رسیده است. یک بیانیه مطبوعاتی به ما می گوید که این خودرو متعلق به دراگوس استاچسکو است که در آخرین دور مسابقات قهرمانی درگ رومانی موفق به کسب چند رکورد شد.