BMW سری 5 2024 با جلوپنجره در حال نمایش در عکس های جاسوسی جدید

با وجود دیدن نمونه های اولیه برای نزدیک به یک سال پیش، انتظار رونمایی به این زودی ها را نداشته باشید. منابع ما می گویند که این کامو ممکن است در سه ماهه اول سال 2023 از بین برود و با سری 5 استاندارد برای سال 2024 شروع شود. تکرارهای هیبریدی مختلف و M5 داغ بعداً دنبال خواهند شد.

عکس جاسوسی BMW 5 Series 2024 Front View

23 عکس ها

BMW از رژه خودروهای آزمایشی استتار شده خود در ملاء عام خجالتی نیست. به همین دلیل است که ما مشاهدات زیادی داریم که گاهی اوقات می توانند شروع شوند سال ها قبل از اولین بازی این لحظه خاص، نسل بعدی سری 5 را از نزدیک به تصویر می کشد، اما این بار پوشش های سنگین پشت کامو روپ تا حد زیادی از بین رفته اند.

هیچ علامتی روی این نمونه اولیه وجود ندارد که آن را به عنوان یک خودروی هیبریدی یا تمام الکتریکی معرفی کند. ما می دانیم که BMW سری 5 جدید را در هر دو فرمت و همچنین فقط احتراق داخلی ارائه خواهد کرد. در واقع، ما هر سه پیشرانه را در یک رؤیت در ماه مارس گرفتیم، با تنها ویژگی متمایز در میان آنها نشانه‌های واضحی بود که مشخص می‌کرد چه چیزی زیر پوست پنهان شده است. به احتمال زیاد، خودرویی که در اینجا مشاهده می‌شود، نسخه استاندارد سری 5 است که یک موتور احتراقی با اگزوز به‌طور منظمی در زیر خودرو پنهان شده است.

این بدان معناست که ما می توانیم جزئیات تازه ای را در چهره سدان مشاهده کنیم، به ویژه با جلوپنجره. در مقایسه با مدل فعلی، در واقع هیچ تغییر زیادی نمی کند. نوارهای عمودی اکنون به وضوح قابل مشاهده هستند و با نگاهی دقیق، طرح کلی تقریباً مشابه 5er فعلی را نشان می دهد. زاویه کمی نسبت به گوشه های بالایی وجود دارد و زوایای گوشه های پایین کم عمق تر هستند. در نتیجه، جلوپنجره کمی پایین‌تر به قسمت فاسیا فرو می‌رود، اما نه بیش از حد.