BMW سری 5 2024 پس از عکس‌های جاسوسی جدید که طراحی چراغ‌های جلو را نشان می‌دهند ارائه شد

رندرهای پیوست شده به این مقاله، تصویری دقیق از نسل بعدی سری 5 را ترسیم می‌کنند. طبق آنچه که می‌توانیم ببینیم، چراغ‌های جلو از سری 3 فیس لیفت شده الهام گرفته‌اند، اما ترکیبی از لمس‌هایی از سری 2 کوپه. ما می دانیم که مشبک های کلیوی کمی بزرگتر از قبل خواهند بود، اما حتی به اندازه و شکل توری های M3/M4 و موارد مشابه نزدیک نیستند.

ما خوشحالیم که گزارش دهیم قسمت عقب طراحی بسیار متفاوتی در مقایسه با سری 7 جدید و i7 با طراحی چراغ‌های جلو تا حدودی بحث‌برانگیز خواهد داشت. سری 5 جدید همه چیز را سنتی‌تر نگه می‌دارد و به فرزند وسط در خط تولید غیر SUV BMW نمای عقب بسیار محکم و شیک می‌دهد.

ب ام و 5 جدید را با خانواده ای از موتورهای بنزینی و دیزلی مطابق با استاندارد یورو 7 روانه بازار خواهد کرد که همگی دارای نوعی برقی شدن هستند. یک پیشرانه هیبریدی پلاگین نیز باید بخشی از محدوده موتور باشد و شایعاتی در مورد M Performance PHEV با خروجی سیستم 565 اسب بخار وجود دارد. همچنین گمان می رود که M5 range-topper یک هیبریدی با آسیاب احتراق V8 و موتور الکتریکی باشد.



منبع

درست در اوایل ماه جاری، نسل بعدی بی‌ام‌و سری 5 بالاخره چراغ‌های جلوی موقت خود را کنار گذاشت و آزمایش را در جاده‌های عمومی با خوشه‌های تولیدی که زیر پوشش استتار پنهان شده بودند، آغاز کرد. هنوز هم دیدن شکل کامل چراغ ها و گرافیک داخلی آنها بسیار دشوار است، اما در نهایت می توانیم تصور کنیم که 2024 5er چگونه می تواند باشد. یا، بهتر است، دوستان و همکاران ما در Kolesa.ru با پیش نمایش غیر رسمی جدید به ما کمک کنید.

شنیدن این خبر که ب ام و سری 5 تورینگ را زنده نگه می دارد، قطعاً نفس تازه ای در این دنیای دیوانه کننده SUV است. همچنین شایعه ای وحشیانه وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت باواریایی قصد دارد M5 Touring را به عنوان رقیبی برای آئودی RS6 و مرسدس-AMG E63 S Estate بازگرداند. در حالی که این فقط حدس و گمان است، در حال حاضر، بر اساس یک منبع قابل اعتماد است، که ما را امیدوار می کند که به واقعیت تبدیل شود.