BMW 3.0 CSL Hommage Spied تایرهای خود را در نوربرگ رینگ جیغ می کشد

هنوز هیچ جزئیاتی در مورد پیشرانه این خودرو نمی دانیم. شایعات قبلی حاکی از آن بود که این خودرو حدود 600 اسب بخار (447 کیلووات) و 516 پوند فوت (700 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. با این حال، جدیدترها به این خودرو اشاره می کنند که تنها 560 اسب بخار (417 کیلووات) تولید می کند. BMW موتور 3.0 لیتری CSL Hommage را بر روی M4 قرار داده است و M4 CSL دارای موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی 543 اسب بخاری (404 کیلووات) است که گشتاور 479 پوند بر فوت (649 نیوتن متر) تولید می کند.

نادیده گرفتن زیبایی عملکرد خودرو دشوار است، زیرا سپر جلو دارای دهانه جلوپنجره پایین و ورودی های بزرگ است. استتار نمی تواند استایل اسپرت خود را پنهان کند. کوپه دارای رکاب‌های جانبی ضخیم است و اسپویلرهای دوگانه عقب – یکی روی سقف و دیگری در صندوق عقب – به نگه داشتن خودرو در زمین کمک می‌کند. یک دیفیوزر عقب جسور، لوله های اگزوز بزرگ چهارگانه در BMW را در خود جای داده است.

استتار منحصر به فرد و آشکار خودرو نشان می دهد که جعبه دنده شش سرعته دستی گیربکس استاندارد خواهد بود. انتظار داریم تمام نیرو به چرخ‌های عقب منتقل شود و یک خودروی هشت سرعته ممکن است یک گزینه باشد. کمک به قابلیت های عملکرد خودرو کاهش وزن خواهد بود، به طوری که انتظار می رود 3.0 CSL Hommage حدود 165 پوند (75 کیلوگرم) سبک تر از M4 CSL باشد.