BMW E30 M3 با تعویض موتور 2JZ نوربرگ رینگ را با قدرت 1300 اسب بخار وحشت زده کرد

این واقعیت تنها در چند ثانیه پس از ورود به نوربرگ رینگ کاملاً روشن می شود. شتاب خودرو از 30 به حدود 130 مایل در ساعت در 10 ثانیه می رسد، و این یک انفجار کامل نبود زیرا پای راست راننده را می بینیم که از طریق کشش روی پدال شناور است. خوشبختانه، ترافیک در Nordschleife سبک است، بنابراین ما از عملکرد بیشتر در خودروی E30 با سرعت بسیار چشمگیر لذت می بریم. ماشین در اوایل به سرعت 163 مایل در ساعت می رسد کوتنبورن و تقریباً با بالا رفتن از تپه مطابقت دارد کسلچنبا سرعت 159 مایل در ساعت. و صادقانه بگویم، سرعت در این زمینه محافظه کارانه به نظر می رسد.

بنابراین بله، ممکن است در یک BMW M3 کلاسیک که یک مسیر مسابقه را با موتور تویوتا پاره می کند، طنزی وجود داشته باشد. اما نمی توان انکار کرد که این E30 قدیمی بسیار سریع است.

ما دوست داریم به شما بگوییم که این Bimmer با موتور تویوتا چه زمانی عالی از پل تا دروازه‌ها را می‌گذراند، اما گرملین‌های اتومبیل‌های مسابقه‌ای این دور را زود به پایان رساندند. در نیمه پشتی مسیر نزدیک برونخن، سرعت راننده به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. برخی بحث‌ها بین راننده و کمک راننده اتفاق می‌افتد، در این مرحله ویدیو به چاله‌ها می‌رسد. ظاهراً M3 دو گل میخ روی چرخ عقب سمت چپ دارد و ممکن است برخی از مشکلات میل درایو نیز وجود داشته باشد. زندگی با یک ماشین مسابقه ای 1300 اسب بخاری چنین است.

تعداد کمی از خودروهای پرفورمنس به اندازه BMW M3 اصلی مورد احترام هستند. ما در حال صحبت از E30 هستیم که در دهه 1980 با ظاهری ساده و S14 چهار گلدانی که زیر کاپوت فریاد می‌زند، ساخته شد. این فرمولی است که شما با آن اشتباه نمی کنید، و با این حال، در اینجا ما قدرت بسته بندی E30 M3 را از … تویوتا داریم؟ شاید اکنون علاقه مندان BMW درک کنند که طرفداران سوپرا چه احساسی دارند.



منبع موتور این BMW که برای مسابقه آماده شده است 2JZ است، بنابراین مطمئناً برای قدرت ضرری ندارد. در واقع، این است واقعا ضرری ندارد، زیرا این شش درون خطی نمادین از راه دور به موجود بودن نزدیک نیست. ما از لیستی از تغییرات موتور مطلع نیستیم، و همچنین مدل های دیگری را در این BMW نمی شناسیم. طبق ویدیو، لیست مودها به تنهایی به یک ویژگی 10 دقیقه ای نیاز دارد، اما در اینجا چند نکته وجود دارد. این یک سیستم مخزن خشک با پیل سوختی با استفاده از سوخت مسابقه ای E90 است. ماشین تخلیه شده، قفس است و یک گیربکس متوالی نیرو را به چرخ‌های عقب می‌فرستد. چقدر قدرت؟ کمتر از 1300 اسب بخار به چرخ ها نمی رسد. پس بله، این E30 حرکت می کند.