BMW i1 در سال 2027 عرضه می شود، i2 در سال 2028 به عنوان خودروهای برقی سطح ورودی: گزارش

اگرچه NE هزینه‌های تولید را به نصف کاهش می‌دهد، خودروهای الکتریکی کوچک‌تر و در نتیجه ارزان‌تر برای BMW به اندازه i3 سدان یا iX3 سودآور نخواهند بود، چه رسد به iX7 شایعه شده. این خودروهای الکتریکی آینده از فناوری باتری نسل ششم این شرکت استفاده خواهند کرد و از حالت منشوری به شکل استوانه‌ای تغییر خواهند کرد. افزایش 30 درصدی برد و سرعت شارژ به همراه کاهش 60 درصدی آلاینده های تولید شده در حین ساخت وعده داده شده است.

عکس های زنده BMW i Vision Circular از IAA 2021

12 عکس ها

به عنوان نکته پایانی، گزارش اخیر از همین منبع نشان می دهد که یک iX4 برنامه ریزی شده است، اما نه یک X4 نسل بعدی با موتورهای احتراقی.



منبع

پست بیمر عضو انجمن ینگولدین بر این باور است که نه یک، بلکه دو بی‌ام‌و برقی مقرون‌به‌صرفه برای نیمه دوم دهه در نظر گرفته شده‌اند و هر دو قرار است در خانه در آلمان تولید شوند. پیشرو در این راه یک i1 خواهد بود که ظاهراً قبلاً نام رمز “NB0” را یدک می کشد و در نوامبر 2027 وارد خط مونتاژ می شود. BMW i2 (“NB8”) در جولای 2028 از این روند پیروی خواهد کرد و هر دو تا حدودی در تولید باقی خواهند ماند. 2035.