BMW در اولین مسابقه برای خارج شدن از خط تلاش کرد. لانچ کنترل SUV به کندی درگیر شد و از همان ابتدا به آئودی برتری زیادی داد که iX نمی توانست آن را ببندد. مسابقه دوم بسیار نزدیکتر بود و BMW شروع بسیار بهتری داشت. با این حال، آئودی توانست در انتها عقب نشینی کند و در بهترین نبرد دو از سه، ابتدا از خط پایان عبور کرد. آئودی مسابقه یک چهارم مایل را در 11.4 ثانیه کامل کرد، در حالی که BMW 11.8 را گرفت.
تنها رویدادی که BMW برنده شد تست ترمز بود که یک شوک بود. بی ام و در فاصله کمتری نسبت به آئودی توقف کرد، حتی اگر آئودی سبکتر بود. این سدان شیک ممکن است شاسی بلندهای بزرگ را شکست داده باشد، اما مسابقات نشان می دهد که BMW به لطف پیشرانه الکتریکی خود یک نیروگاه عملکردی است که به تعریف مجدد عملکرد کمک می کند.
24 عکس ها
مزیت آئودی وزن آن است که در مقایسه با وزن 5696 پوند (2584 کیلوگرم) BMW به 5174 پوند (2347 کیلوگرم) می رسد. بیامو باتری بزرگتری نیز دارد – 105 کیلووات ساعت در مقابل 84 کیلووات ساعت آئودی.
بی ام و و آئودی هر دو در حال برق رسانی به خط تولید خود هستند. این دو خودروساز مستقر در آلمان در حال ارائه مدلهای قدرتمند به مصرفکنندگان هستند و یک ویدیوی جدید Carwow قدرتمندترین خودروهای برقی برندها – آئودی RS E-Tron GT و BMW iX M60 را در برابر یکدیگر قرار میدهد.
42 عکس ها