BMW M140i با RWD و 700 اسب بخار درگ ریس استوک پورشه 911 توربو اس


پورشه 911 توربو S یک هیولای عملکردی با سیستم چهار چرخ محرک آن است که این مدل را به حرکت در می آورد. یک ویدیوی جدید از کانال YouTube Officially Gassed یکی را در برابر BMW M140i اصلاح شده قرار می دهد که قدرت بسیار بیشتری تولید می کند، اما فقط چرخ های عقب را نیرو می دهد و یک تطابق جذاب را ایجاد می کند.

روی کاغذ، پورشه 911 توربو اس در حال خاموش شدن است. این موتور 580 اسب بخار (432 کیلووات) از موتور 3.8 لیتری تخت شش سیلندر دو توربوشارژر تولید می کند. قدرت از طریق گیربکس هفت سرعته دوکلاچه این برند به هر چهار چرخ می رسد. وزن آن به 3527 پوند (1600 کیلوگرم) می رسد. BMW M140i از موتور 6 سیلندر خطی 3.0 لیتری توربوشارژ تیونینگ شده BMW قدرت 700 اسب بخار (521 کیلووات) تولید می کند. این موتور فقط چرخ‌های عقب را تامین می‌کند و از پورشه نیز سبک‌تر است و XXX پوند (1475 کیلوگرم) دارد. دارای توربو اصلاح شده، پمپ بنزین، گیربکس و دیفرانسیل لغزش محدود است.

پورشه با سیستم چهار چرخ متحرک خود، مزیت بزرگی در مسابقه درگ استارت ایستاده دارد. در اولین حرکت از خط شروع منفجر شد و BMW را در گرد و غبار رها کرد. مسابقه دوم به BMW با 10 خودرو برتری داد، اما RWD Bimmer با سیستم قدرتمند تمام چرخ متحرک پورشه که قادر بود در عرض چند ثانیه از شروع، مزیت BMW را خنثی کند، قابل مقایسه نبود. پورشه در دومین مسابقه خود پیروز شد.

پورشه یک چهارم مایل را در 10.75 ثانیه با سرعت 131 مایل در ساعت (XXX کیلومتر در ساعت) طی کرد. BMW 11.27 ثانیه طول کشید اما با سرعت تله پورشه مطابقت داشت.

مسابقه رولینگ جایی است که BMW درخشید و از همان ابتدا از پورشه فاصله گرفت. قدرت بسیار بیشتر M140i در نمایشگر کامل بود. دومین مسابقه چرخشی باعث شد تا پورشه اندکی استارت بزند، اما BMW قدرتمندتر به پورشه رسید و درست قبل از عبور آن دو از خط پایان، از آن عبور کرد.

مسابقه درگ نشان می دهد که اگر نتوانید همه چیز را زمین بگذارید، داشتن قدرت بیشتر بی معنی است. پورشه 911 توربو اس به لطف سیستم چهارچرخ محرک خود، موشکی بی نظیر از خط شروع است. با این حال، قدرت اضافی BMW چیزی نیست که رقبا باید نادیده بگیرند.



منبع