BMW M2 با اگزوز M Performance خشن تر به نظر می رسد



صرف نظر از اینکه ظاهر BMW M2 جدید را دوست دارید یا نه، نمی توانید یک چیز را انکار کنید: حضور دارد. قسمت جلویی جسور و پشتی حجیم به تمایز آن از هر چیز دیگری در خط تولید BMW کمک می کند. و با مجهز شدن به طیف وسیعی از قطعات M Performance این خودروساز، ظرافت بیشتری را – چه خوب و چه بد – اضافه می کند.

اما بیش از یک ارتقا بصری (یا کاهش سطح)، M2 با قطعات M Performance به لطف سر اگزوز چهارگانه در مرکز نصب شده، بدتر از مدل پایه به نظر می رسد. ما قبلاً این تنظیمات را در M3 و M4 دیده بودیم، اما اکنون برای اولین بار به M2 راه پیدا کرده است. بی ام و ویدیوی کوتاهی در اینستاگرام منتشر کرد که این یادداشت جدید اگزوز را به نمایش گذاشت.

با این حال، حتی بدون اگزوز چهارگانه بد بو، BMW M2 جدید همچنان 453 اسب بخار (333 کیلووات) و 406 پوند فوت (550 نیوتن متر) گشتاور را به لطف موتور 3.0 لیتری 6 خطی با توربوشارژر دوقلو تولید می کند. BMW به صورت الکترونیکی حداکثر سرعت M2 را به 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) یا 177 مایل در ساعت (284 کیلومتر در ساعت) با بسته اختیاری M Driver’s Package مجهز می کند.

یک گیربکس شش سرعته دستی استاندارد است در حالی که یک گیربکس هشت سرعته M Steptronic به عنوان یک آپشن موجود است. اگرچه، خریداران آلمانی باید برای شیفتر شش سرعته هزینه اضافی بپردازند.

سایر افزودنی‌ها، مانند قطعات سپر سیاه‌شده، دیفیوزر فیبر کربن، بال و چرخ‌های 20 و 21 اینچی متلاشی‌شده، باید در ماه آوریل آینده در ایالات متحده به فروش برسد. هیچ صحبتی در مورد هزینه این قطعات M برای شما وجود ندارد، اما M2 از 63194 دلار در ایالات متحده با هزینه 995 دلاری مقصد شروع می شود.





منبع