BMW M2 و XM 2023 برای اولین بار در ایالات متحده در تاریخ 15 اکتبر

BMW برای شرکت در جشنواره بعدازظهر 35 دلار برای بلیط دریافت می کند، اما می توانید برای شرکت در رویداد رانندگی که از ساعت 8 صبح تا 12 بعد از ظهر برنامه ریزی شده است، 135 دلار خرج کنید. دومی شامل جلسات دو ساعته با جدیدترین محصولات M در پیست و در عین حال دریافت راهنمایی از رانندگان حرفه ای مرکز عملکرد است. در طول روز، شرکت‌کنندگان می‌توانند اتومبیل‌های خیابانی و مسابقه‌ای کمیاب را با میراث پنج دهه تحسین کنند. حتی می توانید برای سوار شدن با تفنگ ساچمه ای در یک ماشین مسابقه کلاسیک رزرو کنید و درآمد حاصل از آن به نفع بنیاد BMW CCA هدایت می شود.

نمونه خارجی BMW M2 2023

ما چند روز دیگر از اولین نمایش جهانی M2 بی‌ام‌و فاصله داریم که سه‌شنبه، 11 اکتبر به پایان می‌رسد. اولین نمایش دیجیتالی با اولین نمایش عمومی در آخر هفته آینده در کارولینای جنوبی در مرکز عملکرد BMW دنبال خواهد شد. کوپه اسپرت جمع و جور با XM ساخته شده محلی، اولین خودروی اختصاصی M باواریا از اواخر دهه 1970 و اوایل دهه 1980 به این خودرو ملحق خواهد شد. این دو مدل در خط تولید گسترده M در قطب های مخالف یکدیگر قرار دارند.

124 عکس ها

در حالی که نسل قبلی M2 در خانه در لایپزیگ آلمان مونتاژ شد، جایگزینی آن بسیار نزدیک به محل مونتاژ XM خواهد بود. ب ام و تصمیم گرفته تا تولید کوچکترین خودروی M خود را به مکزیک در کارخانه سن لوئیس پوتوسی منتقل کند. اگر می خواهید جزو اولین کسانی باشید که M2 (نام رمز G87) را می بینید، در روز شنبه، 15 اکتبر، در مراسم جشن M Anniversary به مناسبت 50 سالگی بخش عملکرد به نمایش گذاشته می شود.