پس از چند پیش نمایش در روزهای اخیر، ب ام و سرانجام قطعات M Performance را برای M2 کوپه 2023 معرفی کرد. همانطور که قبلا دیدهایم، اینها کوچکترین خودروی M را بهطور تکاندهندهای تهاجمی نشان میدهند، به طوری که وسوسه میشوید بگویید این یک ماشین مسابقه است. تمام لوازم جانبی بدنه در جلو، کنار و عقب از پلاستیک تقویتشده با فیبر کربن (CFRP) ساخته شدهاند. اسپویلر درب صندوق عقب را می توان با یک بال قوی تر جایگزین کرد و با اسپویلر سقفی ترکیب کرد.
چرخ های فورج ساخته شده از یک تکه آلومینیوم را می توان با هزینه اضافی داشت. این آلیاژها که با رنگ مشکی جت یا برنز طلای منجمد ساخته شدهاند، طراحی پرهای دارند و 20 اینچ در جلو و 21 اینچ در عقب هستند. حتی میتوانید کیسههای لاستیک با مارک M Performance را برای آنها تهیه کنید، همراه با یک دسته محکم و یک تصویر گرافیکی که موقعیت چرخ را نشان میدهد.
BMW میگوید این محصولات با روکش شفاف چیزی بیش از نمایش هستند، زیرا هوای M2 را بهبود میبخشند. فیبر کربن موضوع اصلی اینجاست زیرا تقریباً در همه جا یافت میشود، از جمله در درپوش آینههای جانبی و تزئینات اطراف ورودیهای هوای مربعی بسیار مورد انتقاد در جلو. بیشتر از همان مواد سبک وزن در پشت برای فرورفتگی های مستطیلی در سپر وجود دارد. سایر اقلام متفرقه عبارتند از بند بکسل قرمز با مارک M، برگردان های مشکی و حروف “M Performance” در دامن های جانبی.
کاتالوگ قطعات پرفورمنس M همچنین دارای چند مورد برای فضای داخلی است که در آن مالکان می توانند پنل های تزئینی خاصی از فیبر کربن و آلکانترا داشته باشند. همچنین یک فرمان Pro با پدالهای شیفت فیبر کربنی، کفپوشهای شیکتر و رکابهای درها وجود دارد، بدون اینکه به دوختهای تزئینی در رنگهای معروف M اشاره کنیم.
چند تغییر اساسی وجود دارد، مانند یک صدا خفه کن تیتانیومی که هشت کیلوگرم (تقریباً 18 پوند) را از اگزوز استاندارد حذف می کند. تنظیمات ارتقا یافته همراه با فلپهای کنترلشده الکتریکی و نوکهای انباشته شده در مرکز قرار گرفتهاند که در یک پخشکننده فیبر کربن متفاوت قرار دارند. در حالت های رانندگی Sport و Sport+، به خصوص تهاجمی به نظر می رسد. به صورت اختیاری، ب ام و می تواند M2 2023 را با تزئینات لوله اگزوز از تیتانیوم یا فیبر کربن بسازد.
21 عکس ها
ب ام و می گوید که محصولات اضافی از آوریل 2023 در دسترس خواهند بود، زمانی که M2 قرار است به فروش برسد.
گرد کردن تغییرات در خارج، سیستم تعلیق ارتقا یافته با فنرهای قابل تنظیم ارتفاع در هر دو محور است. ب ام و M2 2023 را می توان تا 10 میلی متر (0.4 اینچ) کاهش داد تا در هنگام پیچیدن تحت شتاب سخت، هندلینگ تیزتر شود.