BMW M240i پس از تعمیر جلویی به زندگی بازگشت

این ویدئو ابتدا وضعیت خودرو را هنگام خرید آنلاین به ما نشان می‌دهد – مقداری آسیب به قسمت جلو و قسمت موتور، اما هیچ چیز آنقدر چشمگیر نیست که نتوان آن را بازسازی کرد. هنگامی که تمام قطعات جایگزین توسط مالک جدید وسیله نقلیه ارائه می شود، BMW از تعمیرگاه آرتور توسیک بازدید می کند که کار او را بارها در مورد آن به اشتراک گذاشته ایم. Motor1.com. این بار وظیفه او بازگرداندن شکل و ابعاد اصلی محفظه موتور و نصب سایر قطعات است.

آخرین مرحله در کار بازسازی این M240i آسیب دیده، بازگرداندن تمام قطعات موجود در جای خود است. همه شکاف ها خوب به نظر می رسند و همه چیز همانطور که باید مطابقت دارد. در مجموع، این تعمیر توسیک 15 ساعت طول کشید و خودرو اکنون آماده انتقال به رنگ‌فروشی است تا قسمت جلویی و مونتاژ نهایی مجدداً کامل شود.



منبع

قبل از پرداختن به جزئیات، اجازه دهید به طور خلاصه به این نکته اشاره کنیم که در توضیحات ویدیو اشتباه کوچکی وجود دارد. می گوید که این کلیپ دارای یک M2 است، با این حال، می توانید از روی موتور متوجه شوید که این در واقع یک M240i است. با این وجود، یک خودروی عالی، کوپه قرمز دارای موتور 3.0 لیتری B58 در زیر کاپوت است و نه N55 M2.

بازگرداندن وسیله نقلیه آسیب دیده خریداری شده از حراج چیز جدیدی نیست. مردم به معنای واقعی کلمه از سراسر جهان این کار را همیشه انجام می دهند و این چیزی است که ما تحسین می کنیم. مطمئناً، برخی از خودروها بیش از حد ممکن و معقول برای تعمیر آسیب می بینند، اما بسیاری از آنها مستحق یک فرصت دوباره در زندگی هستند. این دقیقاً در مورد این BMW M240i قرمز رنگ است که از حراج آنلاین Copart خریداری شده است.

خوشبختانه هیچ آسیبی به آسیاب شش سیلندر وارد نشده است و تمام کاری که توسیک باید در این زمان انجام دهد این است که مطمئن شود تمام زوایای جلو مطابق با مشخصات کارخانه است. مکانیک ماهر یکی از پانل های کناری محفظه موتور را با قطعه ای که از خودروی اهداکننده گرفته شده است، تعویض می کند. در دنیای توسیک، این کار سختی نیست و احتمالاً چند ساعت طول می کشد. هنگامی که قطعه جدید جوش داده می شود، به رنگ اصلی خودرو رنگ می شود و در برابر خوردگی محافظت می شود.