BMW M3 CS Spied در حال پیش‌نمایش سدان اسپرت‌تر آینده

M3 CS دارای فضای داخلی اسپرتی خواهد بود که با نمای بیرونی تهاجمی خود مطابقت داشته باشد. ظاهراً صندلی‌های سطلی جلو و عقب بخشی از این دستور غذا هستند. تزئینات فیبر کربنی به زیبایی الهام گرفته از ورزش موتوری اضافه می کند.

یک اسپویلر به درب صندوق وصل می شود. دو خروجی اگزوز دایره‌ای از بریدگی‌های هر طرف دیفیوزر بیرون می‌آیند.

M3 CS برای مدت زمان محدودی در دسترس خواهد بود. ظاهراً تولید در مارس 2023 آغاز می شود و تا فوریه 2024 ادامه خواهد داشت. اولین نمایش عمومی احتمالاً قبل از شروع مونتاژ انجام می شود و نشان می دهد که احتمالاً به زودی آن را خواهیم دید. قیمت یک رمز و راز کامل است، اما M4 CSL برای مقایسه از 140895 دلار شروع می شود.



منبع

BMW M3 CS به توسعه در نوربرگ رینگ ادامه می دهد. این مدل استتار کمی کمتر از قبل دارد، بنابراین می‌توانیم نگاه بهتری به سدان عملکرد آینده داشته باشیم.

جزئیات فاش شده به ما ایده ای از آنچه زیر کاپوت است می دهد. طبق گزارشات، این برنامه S58 3.0 لیتری توئین توربو خطی 6 دارای همان قدرت 543 اسب بخار (404 کیلووات) و 479 پوند فوت (649 نیوتن متر) نسخه M4 CSL است.

چرخ‌های این خودرو دارای الگوی ذوزنقه‌ای در نزدیکی توپی و طراحی V شکل در لبه هستند. زوم کردن روی تصاویر نشان می دهد که این وسیله نقلیه از لاستیک های میشلن پایلوت اسپورت کاپ استفاده می کند. کالیپرهای ترمز طلایی رنگ روی روتورهای سوراخ شده می چسبند.

17 عکس ها

عکس های جاسوسی BMW M3 CS

این اولین بار است که M3 CS را بدون استتار روی کاپوت یا گلگیرهای جلو می بینیم. با این حال، به نظر نمی‌رسد که این عناصر در مقایسه با مدل استاندارد، اصلاحات ظاهری نداشته باشند.

برخلاف M4 CSL، M3 CS به جای رانندگی با لاستیک‌های عقب، دارای سیستم چهار چرخ متحرک است. ظاهراً این سدان فقط با گیربکس اتوماتیک عرضه می شود.

در جلو، تیم توسعه بینی را با استتار با الگوی چرخشی می‌پیچد. اگرچه مواد چیز زیادی را پنهان نمی کند. یک اسپلیتر تهاجمی جلو از گلگیرها بیرون می‌آید و دارای باله‌های برجسته در هر لبه بیرونی است. ورودی های عمودی هوا را به چرخ ها و ترمزها هدایت می کنند. دو دهانه ذوزنقه‌ای شکل در کناره‌های توری‌های بزرگ و کلیوی قرار دارند.