BMW M3 Touring قطعات عملکرد M، از جمله اگزوز مرکزی را دریافت می کند


برای دارندگان BMW M3 Touring که به دنبال بهبود عملکرد واگن سریع خود هستند، بخش M BMW شما را پوشش داده است. به لطف مجموعه ای از قطعات M Performance، می توانید BMW M3 Touring خود را با قطعات اصلی BMW M Performance سفارشی کنید تا سبک، صدا و تجربه رانندگی را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید.

BMW M3 Touring یکی از هیجان‌انگیزترین واگن‌های موجود در حال حاضر است، اما برای برخی از مالکان، موجودی آن هرگز کافی نخواهد بود. قطعات BMW M Performance به جای اینکه مشتریان را به بازارهای پس از فروش تکیه کنند، به شما این امکان را می دهد که سواری خود را با قطعات اصلی که توسط BMW پشتیبانی می شود، سفارشی کنید.

برای تقویت طراحی بیرونی BMW M3 Touring، M Performance مجموعه ای از قطعات را ارائه می دهد که همگی از فیبر کربن ساخته شده اند. یک لیست لباسشویی از قطعات کربنی کوچک مانند درپوش آینه، دیفیوزر عقب، بال عقب، پوشش آنتن، خودروی پرکننده سوخت و سپر جلو وجود دارد. قطعات فیبر کربن بزرگتر شامل اسپویلر لبه جلو، اسپویلر سقف عقب و رکاب های جانبی است.

BMW M Performance همچنین یک چرخ پره متقاطع Style 1000 M را ارائه می دهد که می تواند در رنگ طلایی منجمد یا جت مشکی مات داشته باشد. این چرخ ها به صورت پلکانی با چرخ های 20 اینچی در جلو و 21 اینچی در عقب عرضه می شوند.

برای مالکانی که به دنبال افزایش عملکرد اندک هستند، M Performance یک اتصال ورودی هوای جلو و تنفس هوا را برای آزاد کردن مجرای ورودی موتور ارائه می دهد. بزرگترین مورد اضافه شده، یک راه اندازی اگزوز مرکزی منحصر به فرد است که با یک دیفیوزر سفارشی عقب ارائه می شود. اگزوز مرکزی نیز از تیتانیوم برای کاهش وزن 15 پوندی در مقایسه با راه‌اندازی استوک استفاده می‌کند.

M Performance مجموعه ای منحصر به فرد از روکش های سیم پیچ دارد که می تواند به صورت مکانیکی تنظیم شود تا بهترین نیازهای راننده را برآورده کند. این سیم پیچ ها ارتفاع سواری BMW M3 Touring را 5-20 میلی متر بسته به تنظیمات کاهش می دهد. این کار به M3 Touring در حال حاضر چشمگیر که می تواند نوربرگ رینگ را در 7 دقیقه و 35 ثانیه طی کند، کارایی بیشتری خواهد داشت.

کدام قطعات M Performance را به BMW M3 Touring خود اضافه می کنید؟ یا ترجیح می دهید سهام BMW M Wagon خود را حفظ کنید؟



منبع