BMW M3 Touring By Manhart یک واگن 650 اسب بخاری برای پدران سریع است

اولین واگن M3 در حال حاضر در بازارهای منتخب در اروپا از جمله آلمان، بریتانیا و سایرین به فروش می رسد. بازارهای بیشتری در سراسر قاره کهن، آسیا و استرالیا در ماه‌های آینده دنبال خواهند شد، اگرچه M3 Touring همچنان میوه‌ای ممنوعه در ایالات متحده خواهد بود. اولین تحویل برای دسامبر سال جاری برنامه ریزی شده است.

با اولین BMW M3 Touring، بالاخره جایگزینی برای واگن های سریع از اینگولشتات و اشتوتگارت داریم. اگرچه خودروی پرفورمنس مبتنی بر سری 3 در مقایسه با مرسدس AMG E63 واگن و آئودی RS6 آوانت در رده‌بندی متفاوتی بازی می‌کند، اما همچنان یک ماشین بسیار قدرتمند است. با این حال، برای برخی از مشتریان، موجودی کالا هرگز کافی نیست و اگر شما از آن دسته علاقه‌مندانی هستید که همیشه چیزهای بیشتری می‌خواهید – و چیزی متفاوت از قطعات M Performance کارخانه می‌خواهید – Manhart با یک بسته تیونینگ جدید برای واگن سریع پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

مطابق با افزایش توان سالم، یک سیستم اگزوز جدید با کنترل سوپاپ است. از طرف دیگر، مشتریان می‌توانند بدون مبدل‌های کاتالیزوری به سراغ لوله‌های منهارت بروند، اما این ممکن است در کشور شما قانونی نباشد. همچنین نسخه هایی با مبدل های کاتالیزوری GESI 300 سلولی و لوله های حذف کننده OPF وجود دارد.

این پکیج که MH3 650 Touring نام دارد، ارتقاهایی را برای M3 با سقف بلند که از مارس سال گذشته برای M3 سدان در دسترس بوده است، به همراه دارد. تغییرات ظاهری قابل توجهی وجود دارد، اما مهمترین تغییرات زیر کاپوت است، جایی که موتور 3.0 لیتری توئین توربو در حال حاضر بیش از 650 اسب بخار (478 کیلووات) قدرت و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. برای مقایسه، مدل استوک M3 Touring فقط در تریم Competition با قدرت 503 اسب بخار (375 کیلووات) موجود است که از طریق سیستم xDrive AWD BMW و گیربکس هشت سرعته M Steptronic به هر چهار چرخ هدایت می شود.



منبع

از نظر زیبایی شناختی، MH3 650 Touring با مدل استوک با پکیج کربن جدید متشکل از اسپویلر جلو، اسپویلر عقب، رکاب‌های جانبی، آئرو فلیک‌ها و دیفیوزر عقب متفاوت است. ترکیب رنگ مشکی و طلایی امضای Manhart با کیت عکس برگردان جدید طلایی رنگ نیز موجود است. واگن سریع بر روی چرخ‌های Manhart Concave One در رنگ مشکی مات سوار می‌شود، اگرچه همیشه می‌توانید رنگ متفاوتی را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید.