BMW M4 CS 2025: این است


خیلی وقته که اومده اما بالاخره انتظار به پایان رسید. بی‌ام‌و M4 CS جدید اینجاست و به‌خوبی بین Competition و CSL جای می‌گیرد تا قدرت بیشتر، وزن کمتر و سرعت کمتری را به خانه M بیاورد.

اگر با M3 CS آشنایی دارید، هیچ یک از این موارد غافلگیر کننده نخواهد بود. این دو در دارای همان لنز 543 اسب بخاری با شش توربوشارژ خطی دوقلو خود است. حداکثر گشتاور 479 پوند فوت است و از طریق سیستم چهارچرخ محرک M xDrive BMW به زمین می رسد. یک گیربکس هشت سرعته استپترونیک اتوماتیک تنها گیربکس است و با دریچه گاز کامل، 60 مایل در ساعت در 3.2 ثانیه می رسد. حداکثر سرعت به 188 مایل در ساعت محدود شده است که با M3 CS در همه جبهه ها مطابقت دارد.

BMW M4 CS 2025
BMW M4 CS 2025
BMW M4 CS 2025

وزن هم کم شده BMW می‌گوید به لطف تزریق پلاستیک تقویت‌شده با فیبر کربن برای پانل‌های بدنه متعدد مانند کاپوت، اسپلیتر جلو و دیفیوزر عقب و غیره، 45 پوند در مقابل M4 Competition تراشیده می‌شود. این فقط در خارج نیست – کنسول وسط، دنده‌ها و قطعات مختلف تزئینات داخلی از مواد سبک وزن استفاده می‌کنند. صندلی‌های استاندارد M Carbon سبک‌تر هستند و BMW حتی هشت پوند از سیستم اگزوز را کاهش داده است.

ترکیب با تنظیم شاسی و سیستم تعلیق که مختص CS است، نتیجه یک کوپه سریع است که از پیچ ها نیز عبور می کند. نه، در اطراف نوربرگ رینگ سریعتر از CSL نیست، اما به طرز باورنکردنی نزدیک است. BMW زمان رسمی 7 دقیقه و 21.99 ثانیه را ثبت کرد – تقریباً 1.5 ثانیه کندتر از CSL کاملاً سخت. برای کمک به خریداران برای استفاده بیشتر از CS در یک کورس مسابقه، BMW تایرهای پیست یا “اولتراک” را به عنوان یک گزینه بدون هزینه ارائه می دهد. آن‌ها روی مجموعه‌ای از چرخ‌های آلیاژی M که در رنگ‌های مشکی یا طلایی ارائه می‌شوند، با ابعاد 19 اینچ در جلو و 20 اینچ در عقب نصب می‌شوند.

BMW M4 CS 2025

دیگر ویژگی‌های CS شامل یک فضای داخلی مشکی متمایز با تزئینات قرمز، غرق در چرم و آلکانترا است. رنگ‌های بیرونی در زمان عرضه به آبی Riviera یا منجمد جزیره من گرین محدود می‌شوند که با فیبر کربن آشکار و چراغ‌های زرد در چراغ‌های جلو متضاد است. مارک CS را روی صندلی‌ها، کنسول میانی و رکاب‌های درها می‌بینید، به غیر از نشان‌های CS روی صندوق عقب و جلوپنجره. جلوپنجره کلیه بزرگ – اکنون بدون قاب برای کاهش وزن – دارای تزئینات قرمز رنگ است تا در مقابل M4 استاندارد بیرون بیاید.

در حالی که وزن پایین است، قیمت مطمئنا اینطور نیست. با هزینه 1175 دلاری مقصد، M4 CS از 124675 دلار شروع می شود که 35200 دلار بالاتر از M4 Competition xDrive است. تولید در ماه جولای با تحویل در اواخر امسال آغاز می شود.



منبع