BMW M5 2024 سپر جلو را در عکس های جاسوسی جدید نشان می دهد

درست در اوایل این ماه، نمونه اولیه دیگری را دیدیم که سپر کاملاً پوشانده شده بود اما از چراغ‌های جلوی تولیدی آن استفاده می‌کرد. عکس‌های جدیدتر خودرویی را نشان می‌دهند که مجهز به چراغ‌های موقت است، اما در حال حاضر اطلاعات کافی برای هنرمندان رندر وجود دارد تا پیش‌نمایش اولیه M5 جدید را ایجاد کنند. ما انتظار داریم به زودی یک رندر غیر رسمی برای به اشتراک گذاشتن با شما داشته باشیم.

شرکت باواریایی احتمالاً در تلاش بود تا سیستم خنک کننده خودرو را تحت بار سنگین با تریلر متصل در پشت آزمایش کند. به همین دلیل است که نمای جلو نسبت به قبل پوشش کمتری دارد و در نهایت می توان شکل و طراحی سپر جلو را دید. قطعه پلاستیکی با یک دهانه بزرگ در قسمت پایینی با شکل ذوزنقه ای از مشبک پایینی بسیار مجسمه به نظر می رسد. دو روزنه هوای دیگر در کناره های سپر دیده می شود.



منبع

به غیر از سپر پنهان، این نمونه اولیه تقریباً شبیه تمام M5 های قبلی است که مشاهده کرده ایم. روی درهای جلو و سپر عقب برچسب‌های “Hybrid Test Vehicle” تعبیه شده است که با این واقعیت مطابقت دارد که M5 جدید دارای یک پیشرانه الکتریکی خواهد بود. این خودرو یک موتور 4.4 لیتری توئین توربو V8 را با یک موتور الکتریکی ترکیب می کند تا حداکثر قدرت تخمینی آن حدود 650 اسب بخار باشد.