BMW M8 با 800 اسب بخار در اتوبان به سرعت 186 مایل در ساعت نمی رسد

در حالت انبار، M8 حداکثر سرعت محدود شده 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) دارد اما این مثال در اینجا بدون هیچ استرسی به سرعت 185 مایل در ساعت (298 کیلومتر در ساعت) می رسد. دلیل اینکه چرا سرعت های بالاتر را نمی زند احتمالاً به این واقعیت مربوط می شود که راننده به سادگی نمی خواهد وسیله نقلیه را به محدودیت های خود برساند. همانطور که مشاهده می کنید در انتهای ویدیو جاده صاف است و خودرو پس از محدودیت الکترونیکی استوک خودرو با خوشحالی شتاب می گیرد. ما اعداد خشک برای این M8 خاص را نمی دانیم، اما معتقدیم که می تواند به 192 مایل در ساعت (310 کیلومتر در ساعت) یا حتی کمی بیشتر برسد.

20 عکس ها



منبع

M8 با دو توربوشارژ V8 خود یکی از سریع‌ترین و قدرتمندترین خودروهایی است که در حال حاضر از یک خودروساز غیرمعمول به فروش می‌رسد. با کمک کمی از متخصصان تیونینگ، می توان خودرو را به راحتی به یک موشک مطلق تبدیل کرد و اکنون می دانیم که Autobahn مکان مورد علاقه M8 است.

این کلیپ 3:30 دقیقه ای ما را به بخش های مختلف بزرگراه آلمان می برد که برخی از آنها محدودیت سرعت ندارند. اینجاست که M8 Convertible تنظیم شده پتانسیل کامل خود را آشکار می کند و سمفونی اگزوز خود را می نوازد. با این حال، با کمال تعجب، ما هرگز نمی‌توانیم آن را فراتر از 186 مایل در ساعت (300 کیلومتر بر ساعت) ببینیم، اما این بدان معنا نیست. نمی تواند فراتر از این سرعت بروید

صرف نظر از اینکه در مورد M8 اصلاح نشده صحبت کنیم یا یک تیونینگ شده، اتوبان زیستگاه طبیعی خودروهای پرفورمنس دو در است. در مورد ویدیوی بالا، دارای یک صفحه نرم و یک بسته تنظیم است که حداکثر توان خروجی را به 800 اسب بخار (588 کیلووات) می رساند. اما آیا این برای کانورتیبل کافی است تا به سرعت 186 مایل در ساعت (300 کیلومتر در ساعت) برسد؟ بیایید دریابیم.