BMW M8 در مسابقه درگ سنگین وزن، بنتلی کانتیننتال GT را به چالش می کشد

از سوی دیگر، M8 Competition از یک موتور 4.4 لیتری V8 توئین توربو استفاده می کند که قدرت و گشتاور کمتری نسبت به W12 دارد و تولید می کند. فقط 617 اسب بخار (460 کیلووات) و 553 پوند فوت (750 نیوتن متر) پیچش.

ابتدا بیایید در مورد وزن صحبت کنیم. BMW M8 Competition بسیار عظیم است و وزن آن به 4189 پوند (1900 کیلوگرم) می رسد، اما این در مقایسه با بنتلی چیزی نیست. Continental GT در واقع 661 پوند (300 کیلوگرم) سنگین تر از Bimmer است که معادل سه بزرگسال سالم است.

برای پیشبرد این وزن، Conti GT Speed ​​از یک میل 6.0 لیتری W12 توئین توربو استفاده می کند که تا 651 اسب بخار (485 کیلووات) و 664 پوند فوت (900 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

بنتلی کانتیننتال GT یک گرند تور شیک است که قصد دارد راننده و مسافر خود را با حداکثر راحتی و لوکس حمل کند. مهمتر از آن، کوپه بریتانیایی نیز می تواند این کار را به سرعت انجام دهد.

همچنین یک تفاوت عمده دیگر بین این دو وجود دارد: انتقال. بنتلی در واقع از جعبه دنده دوکلاچه PDK پورشه برای Continental GT Speed ​​استفاده می کند. در همین حال، تنها گزینه گیربکس M8 Competition یک مبدل گشتاور 8 سرعته اتوماتیک است.

همانطور که گفته شد، مسابقه درگ بالا بهترین تطابق بین سه کوپه را نشان می دهد که یکی از آنها برنده زمین در شروع ایستاده است. به نظر شما کدام است؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.



منبع

اما آیا کانتیننتال GT به سرعت BMW M8 است؟ این یک سوال گران است، یکی که کارواو سعی می کند پاسخ دهد وب‌سایت خرید خودرو و کانال یوتیوب خودرو در جدیدترین مسابقه مسابقه درگ، بنتلی کانتیننتال GT Speed ​​را در مقابل BMW M8 Competition قرار داد. به نظر شما کدام یک تا یک چهارم مایل سریعتر است؟