BMW M8 و iX M60 Drag Race یک ICE خانوادگی در مقابل است. نبرد EV

مجموعه فعلی BMW از وسایل نقلیه با انواع پیشرانه – بنزینی، دیزلی، هیبریدی، الکتریکی و هیدروژنی تشکیل شده است. ما در عصری زندگی می‌کنیم که گروه‌های مختلف مصرف‌کنندگان انواع مختلف واحدهای محرکه را برای نیازهای خود مناسب‌تر می‌دانند، و جای تعجب نیست که برخی به سراغ یک موتور V8 توئین توربو می‌روند، در حالی که برخی دیگر موتورهای باطری‌دار را ترجیح می‌دهند. سیستم. خبر خوب این است که طیف مدل های BMW بدون توجه به نوع پیشرانه ای که بیشتر به آن علاقه دارید، دارای وسایل نقلیه بسیار سریع زیادی است.

2023 BMW iX M60 خارجی

پس از آن مقدمه، بالاخره نوبت به مسابقه درگ می رسد. این ویدئو چندین نبرد مختلف را نشان می دهد که در آن ماشین ها در حالت های مختلف رانندگی قرار دارند. مطمئناً از برخی از نتایج بسیار شگفت زده خواهید شد، بنابراین حتماً ویدیو را تا پایان تماشا کنید.

این مسابقه درگ جدید از کارواو اینجاست تا دو تا از سریع‌ترین ماشین‌هایی را که باواریایی‌ها در حال حاضر می‌فروشند به ما نشان دهد. M8 Competition و iX M60 نمی‌توانند بیشتر از این متفاوت باشند – یکی یک تور بزرگ با آرزوهای عملکردی است، در حالی که دیگری یک حمل‌ونقل خانوادگی بزرگ با پیشرانه‌ای با آلایندگی صفر است. بیایید اعداد را با هم مقایسه کنیم و ببینیم کدام یک مزیت دارند قبل از شروع مسابقه.



منبع

در مقابل، iX در تریم M60 از یک پیشرانه تمام الکتریکی دو موتوره با بسته باتری 105 کیلووات ساعتی استفاده می کند (همکاران ما از Carwow ظرفیت باتری را بر حسب کیلووات فهرست می کنند که صحیح نیست). سیستم محرکه 619 اسب بخار (455 کیلووات) و 811 پوند فوت (1100 نیوتن متر) گشتاور فوری تولید می کند. این به طور قابل توجهی سنگین تر از M8 Competition است، با این حال، ترازو به 5697 پوند (2584 کیلوگرم) می رسد. بنابراین، به طور خلاصه – SUV الکتریکی کمی قدرتمندتر است اما گشتاور بالاتری دارد.

در زیر کاپوت، این کوپه شیک یک آسیاب 4.4 لیتری توئین توربو با قدرت 625 اسب بخار (460 کیلووات) و 553 پوند فوت (750 نیوتن متر) گشتاور دارد. یک مبدل گشتاور هشت سرعته اتوماتیک نیرو را به هر چهار چرخ می فرستد و یک عملکرد کنترل پرتاب به شتاب گیری از حالت سکون کمک می کند. وزن این خودروی چهار نفره 4354 پوند (1975 کیلوگرم) است.