BMW X1 M35i جدید نوربرگ رینگ با لوله های اگزوز چهارگانه

BMW X1 M35i جدید بی ام و X1 M35i فضای داخلی مشابهی با بقیه سری X1 خواهد داشت. این شامل تنظیمات صفحه نمایش دوگانه و نرم افزار سرگرمی iDrive 8 BMW است. فضای داخلی باید دارای ویژگی های M Performance، از جمله صندلی های اسپرت تر و گرافیک منحصر به فرد باشد.

ما انتظار داریم که X1 داغ‌تر همان پیشرانه‌ای را داشته باشد که سایر تریم‌های M35i را به حرکت در می‌آورد، به این معنی که احتمالاً شاهد موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ BMW در زیر کاپوت خواهیم بود. این موتور باید همان 302 اسب بخار (225 کیلووات) و 332 پوند فوت (450 نیوتن متر) گشتاور تولید کند. ب ام و می تواند پیشرانه را تغییر دهد تا در کراس اوور X1 کمی بیشتر شود.

سپر عقب طراحی منحصر به فردی در زیر استتار دارد. قسمت پشتی جدید دارای نوک اگزوز چهارگانه M35i است که معمولاً برای مدل های پرچرب M در نظر گرفته شده است. با این حال، شایعات حاکی از آن است که BMW تنظیمات اگزوز چهار اگزوز را به مدل های M Performance بیشتری ارائه خواهد کرد. این کراس اوور همچنین نزدیک‌تر به زمین حرکت می‌کند که هیچ کامویی هرگز نمی‌تواند آن را پنهان کند و همچنین دارای اسپویلر سقفی است.

BMW X1 2022 ما می دانیم که BMW X1 2023 اواخر امسال در ایالات متحده به فروش می رسد. نوع xDrive28i فروش خود را قبل از سه ماهه چهارم سال جاری با قیمت اولیه 38600 دلار آغاز خواهد کرد (شامل هزینه 995 دلاری مقصد می شود). ب ام و اعلام نکرده است که چه زمانی M35i را معرفی می کند، اما این اتفاق باید قبل از پایان سال رخ دهد و احتمالاً پس از نسخه xDrive28i به فروش می رسد.



منبع

نمونه اولیه همچنان طراحی تهاجمی‌تر خود را زیر پوشش استتار پنهان می‌کند، اما روکش کمتری نسبت به نمونه‌های قبلی دارد. دیدن چهره اسکنه شده کراس اوور بسیار ساده تر است. جلوپنجره کلیوی نمادین این برند به وضوح در جلو قابل مشاهده است، که بالای یک جلوپنجره سپر عریض پایینی قرار دارد و ورودی های مثلثی شکل به لبه ها فشار داده شده است.