BMW X3 جدید با عکس های جاسوسی جدید در نوربرگ رینگ دیده می شود

با این حال، می دانیم که X3 جدید با طیف گسترده ای از گزینه های موتور، که شامل مدل های بنزینی، دیزلی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی خواهد بود، ادامه خواهد داد. با توجه به عرضه مورد انتظار X3 در بازار در اواخر سال آینده، می تواند به یکی از آخرین مدل های سازگار با استاندارد یورو 6 BMW تبدیل شود که در بازار عرضه می شود. انتظار می رود استاندارد آلایندگی سختگیرانه یورو 7 در قاره اروپا در اواسط دهه اجرا شود.



منبع عکس جاسوسی نسل بعدی BMW X3

بدیهی است که این هنوز یک نمونه اولیه از مدل سواری بالا است زیرا دارای چراغ‌های جلو و عقب موقت است. شکل خوشه‌های جلو نهایی نیست و انتظار داریم واحدهای واضح‌تری با فناوری LED استاندارد و چراغ‌های LED ماتریسی یا لیزری اختیاری ببینیم. میزان استتار در این خودروی آزمایشی بسیار زیاد است و به سختی می توان گفت که طراحی قسمت جلویی آن چگونه خواهد بود، اگرچه ما احساس می کنیم تأثیراتی از SUV عملکرد XM وجود خواهد داشت.

حتی یک روز نیست که BMW چیزی جدید در دست توسعه نداشته باشد. این شرکت باواریایی در حال حاضر تعدادی محصول جدید در دست ساخت دارد که یکی از این خودروها نسل بعدی X3 است. این خودرو از تابستان امسال برای آزمایش‌های پیش‌تولید در جاده‌ها بوده است و خلبانان و مهندسان آزمایشی اکنون برای یک جلسه آزمایشی با سرعت بالا روی SUV جدید در نوربرگ رینگ هستند.

سوار بر لاستیک‌های بزرگ کانتیننتال، این X3 مبدل به طرز شگفت‌آوری در نوربرگ رینگ با حداقل چرخش بدنه ترکیب شده است. این عکس‌های دور نشان می‌دهند که این کراس اوور لوکس بزرگ‌تر خواهد شد، اما عکس‌ها تعیین بزرگ‌تر بودن آن را دشوار می‌کنند. ما انتظار نداریم که تغییر در ابعاد قابل توجه باشد، زیرا X3 را به قلمرو X5 نزدیکتر می کند و باعث آدمخواری بالقوه در خط تولید این شرکت می شود.

برخی از عکس‌های جاسوسی بالا، نمای اولیه‌ای از فضای داخلی را ارائه می‌دهند، اگرچه داشبورد با استتار پوشانده شده است. ما هنوز هم می‌توانیم صفحه‌نمایش بزرگی را پشت فرمان ببینیم که نشان می‌دهد X3 جدید مانند اکثر مدل‌های اخیر BMW، دارای تنظیمات صفحه‌نمایش دوگانه خواهد بود. نرم‌افزار اطلاعات سرگرمی iDrive 8 این شرکت را می‌توان در این مرحله یک امر خاص در نظر گرفت.