BMW X3 M Comp Drag Races Jeep Trackhawk، AMG GLC 63 در نبرد بزرگ SUV

مرسدس بنز در اولین مسابقه از خط پرید و به برتری قابل توجهی رسید که دو نفر دیگر نتوانستند آن را ببندند. اول از خط پایان عبور کرد، اما جیپ در پایان داشت سود می برد. بی ام و سوم شد. مسابقه دوم بسیار نزدیکتر بود و گرند چروکی تراکهاوک و مرسدس بنز خط شروع را به طور همزمان ترک کردند و به جیپ این فرصت را داد تا جلوتر از GLC حرکت کند تا اول شود. BMW دوباره سوم شد.

58 عکس ها

دو مسابقه رولینگ جایی است که جیپ با مشکل مواجه شد. در هر دو مورد، نتوانست با دو مورد دیگر همگام شود. مرسدس بنز از گروه جدا شد و دو پیروزی دیگر به دست آورد و BMW دوم شد. جیپ ممکن است قدرت بسیار بیشتری نسبت به دو مدل دیگر داشته باشد، اما همچنین سنگین‌تر است و در نهایت به قابلیت عملکرد آن آسیب می‌زند.



منبع

مرسدس AMG GLC 63 S کوپه همچنین دارای یک موتور V8 است، اما یک واحد کوچکتر 4.0 لیتری است که 503 اسب بخار قدرت و 516 پوند بر فوت (700 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این خودرو دارای گیربکس 9 سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک با وزن 4590 پوند (2081 کیلووات) است.

BMW X3 M Competition (2021)

نیروبخش جیپ موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ این برند است. این موتور 707 اسب بخار (527 کیلووات) و 645 پوند فوت (874 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این همان موتوری است که در مدل های هلکت دوج یافت می شود. قدرت از طریق یک جعبه دنده هشت سرعته به سیستم چهار چرخ متحرک منتقل می شود. این SUV با 5364 پوند (2422 کیلووات) سنگین‌ترین در بین این سه خودرو است.

مصرف کنندگان به کراس اوورها و SUV ها هجوم آورده اند و خودروسازان نیز از آن پیروی کرده اند. با این حال، حرکت به سمت خودروهای خانوادگی نیاز به خودروهای با عملکرد بالا را کاهش نداده است. شرکت‌ها سازگار شده‌اند و شاسی‌بلندهای با اسب بخار بالا اکنون فراوان هستند. یک ویدیوی جدید Sam CarLegion YouTube سه نفر را برای یک سری مسابقات درگ گردآوری کرد تا ببینند کدام SUV قدرتمند برتر است.

BMW X3 M Competition کوچکترین موتور را دارد که 503 اسب بخار قدرت (375 کیلووات) و 442 پوند فوت (600 نیوتن متر) گشتاور از موتور 3.0 لیتری شش خطی دو توربوشارژر دارد. یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیرو را به سیستم چهارچرخ متحرک xDrive SUV هدایت می کند. وزن آن 4549 پوند (2084 کیلوگرم) است.