BMW XM در صورت خرید، 17500 دلار تخفیف اجاره می‌گیرد، 15 هزار دلار


اگر به خرید BMW XM فکر می کنید، اکنون زمان آن رسیده است که این کار را انجام دهید. برخی از تخفیف‌های تهاجمی از BMW بر روی این کراس اوور بحث‌برانگیز وجود دارد که اگر بخواهید آن را اجاره کنید، مجموعاً ۱۷۵۰۰ دلار خواهد بود. کسانی که به دنبال خرید هستند تقریباً همان تخفیف را دارند – 15000 دلار از MSRP.

مطابق با ماشین ها مستقیمبی‌ام‌و در 3 ژوئن پیامی را برای فروشندگان ارسال کرد و معاملات را اعلام کرد. هیچ اشاره ای به شرایط تخفیف لیزینگ نشده است، و طبق گزارش ها، تخفیف خرید برای هر کسی که به دنبال تامین مالی یا پرداخت مستقیم با پول نقد در هر نقطه از ایالات متحده است، در دسترس است. علاوه بر این، تخفیف 15000 دلاری با قرارداد تامین مالی 3.99 درصدی BMW تا پنج سال نیز کار می کند.

برچسب قرمز BMW XM 2024

اینها تخفیفات سنگینی هستند، اما باز هم، ب ام و XM قیمت بالایی دارد. قیمت این SUV عملکردی با احتساب مقصد از 159995 دلار شروع می شود. این قیمت برای XM Label به 185995 دلار می رسد، اگرچه مشخص نیست که آیا این تخفیف برای هر دو تریم یا فقط XM استاندارد اعمال می شود. وب‌سایت عمومی بی‌ام‌و هیچ اشاره‌ای به تخفیف‌ها نکرده است و سخنگوی بی‌ام‌و از اظهارنظر درباره «رفتار بازار یا استراتژی‌های قیمت‌گذاری» شرکت خودداری کرد.

بر کسی پوشیده نیست که XM از زمان معرفی خود یک دستگاه پلاریزه بوده است، و نه فقط به دلیل طراحی درشت. این اولین ماشین مستقل از بخش M BMW از زمان نمادین M1 است و قدرتمندترین BMW تولیدی با 738 اسب بخار در تریم Label است. با این حال، وزن آن نیز بسیار سنگین است و به لطف پیشرانه هیبریدی پلاگین، در میان چیزهای دیگر، بیش از سه تن وزن دارد. اگرچه هنوز هم می‌تواند در 3.6 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد و مسافت 31 مایلی را فقط به صورت الکتریکی ارائه می‌کند.

خریداران دقیقاً نمایندگی‌ها را برای خرید یکی از آنها سرازیر نمی‌کنند. تنها 541 XM در سه ماهه اول سال 2024 فروخته شد. این دومین مدل بدترین فروش در خط تولید این شرکت برای آمریکای شمالی است که به سختی از Z4 پیشی گرفته است.



منبع