Bugatti Put The C را در Chiron با Massive Pur Sport Drift تماشا کنید


بوگاتی شیرون پور اسپرت چهار چرخ متحرک است، اما هنوز مشکلی ندارد که تایرهای میشلین پایلوت اسپورت کاپ 2 R خود را فراموش کند. در صورتی که نیاز به یادآوری داشتید، بوگاتی یکی از مهندسان خود را با یک Pur Sport و یک ماموریت ساده به یک مسیر آسفالته فرستاد.

در واقع، داستان کمی بیشتر از این است. تولید Pur Sport به طور پیوسته (البته آهسته) در حال پیشرفت است و تنها 60 دستگاه برای بازارهای جهانی برنامه ریزی شده است. بوگاتی با Pur Sport به نیمه راه رسیده است و برای جشن گرفتن، مجموعه ای از لاستیک های بسیار گران قیمت قربانی خدایان اسب بخار شد. با این حال، این فقط یک عمل بی‌معنایی از فریبکاری به طرفین نیست – رانش چهار چرخ به گونه‌ای تنظیم شده بود که یک لاستیک غول‌پیکر C را به پیاده‌روی چسبانده شود.

احتمالاً فکر می‌کنید C مخفف Chiron است و تا حدی حق با شماست. این همچنین یک قصیده از زبان طراحی بیرونی Chiron است که شکل C بزرگی را از ستون A و خط سقف، به سمت پایین و به سمت جلو تا انتهای قوس چرخ جلو ترکیب می‌کند. بوگاتی آن را C-line می نامد، و در حالی که در تمام نسخه های Chiron رایج است، Pur Sport از این ویژگی برخوردار است که چابک ترین آنها است. از این رو دلیل دیگری است که چرا از آن برای انجام وظیفه دریفت فراخوانده شده است.

حتی با وجود 1479 اسب بخار قدرت که از موتور چهار توربو W16 آن فریاد می‌زند، اجرای یک حرکت چهارچرخ واضح برای حک کردن یک C سبک بر روی زمین کار آسانی نیست. چهار لاستیک دود به این معنی است که چسبندگی بسیار کمی روی زمین وجود دارد، و این به ترکیبی دقیق از ورودی‌های فرمان و دریچه گاز برای کنترل چیزی که اکثر مردم خارج از کنترل فکر می‌کنند نیاز دارد. کمی رطوبت روی سطح به این وضعیت کمک کرد، اما همانطور که ویدیو به وضوح نشان می دهد، پور اسپورت و راننده آن در جشن ورود خودروی شماره 30 موفق بودند.

بوگاتی گفت: “Pur Sport به دلیل عملکرد متمرکز و ویژگی های رانندگی نابش به محبوبیت ثابت مشتریان تبدیل شده است. درست بود که Pur Sport مدل انتخابی Chiron برای ارج نهادن به خط نمادین ما با این C-Drift جاه طلبانه بود.” رئیس جمهور کریستف پیوچون

به دنبال محتوای سوپراسپرت بیشتری هستید؟ بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.



منبع