Bugatti Tourbillon 2026: This Is It
انتشار: خرداد 31، 1403
بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1404

Bugatti Tourbillon 2026: This Is It


این یکی دیگر از مشتقات بوگاتی شیرون نیست. مطمئناً شباهت زیادی به هایپرکار قدیمی W-16 وجود دارد، اما این یک جانور کاملاً جدید است. مونوکوک نو است. سیستم تعلیق نو است. و پیشرانه هیبریدی V-16 قطعا جدید است. به پرچمدار 1800 اسب بخاری نسل بعدی بوگاتی یعنی Tourbillon سلام کنید.

گزارش های قبلی در مورد موتور درست بود - این یک هیولای 8.3 لیتری است که دور موتور آن 9500 RPM است و بدون توربوشارژر 1000 اسب بخار قدرت می دهد. کوزوورث به توسعه این جانور تنفس طبیعی کمک کرد که علیرغم اینکه به طور قابل توجهی بزرگتر از W-16 است، تنها 555 پوند وزن دارد. همچنین 664 پوند فوت گشتاور وجود دارد، اما مورد توجه بیشتر در اینجا نیمی دیگر از پیشرانه توربیلون است.

بوگاتی توربیلون

ما در مورد کمک هیبریدی صحبت می کنیم. یک محور الکترونیکی جلو دارای دو موتور الکتریکی است که موتور سوم در عقب قرار دارد تا به چرخش چرخ های عقب کمک کند. یک بسته باتری 25 کیلووات ساعتی که در مرکز نصب شده است، انرژی را تامین می کند و 800 اسب بخار به ترکیب اضافه می کند. خروجی ترکیبی 1800 اسب بخار است و به شرط اینکه تایرهای سفارشی میشلین Pilot Sport Cup 2 چسبندگی کافی داشته باشند، Tourbillon تنها در 2.0 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد.

اما این معیار مناسبی برای نشان دادن عملکرد واقعی Tourbillon نیست. با دریچه گاز، سرعت 124 مایل در ساعت در حدود 5.0 ثانیه به دست می آید. 186 مایل در ساعت تنها در 10 ثانیه می رسد. حداکثر سرعت 236 مایل در ساعت در کمتر از 25 ثانیه اتفاق می افتد، مگر اینکه کلید سرعت ویژه را نصب کرده باشید. هنگامی که Tourbillon فعال می شود، بال عقب بزرگ خود را به سمت پایین نگه می دارد در حالی که سرعت آن تا 276 مایل در ساعت بالا می رود.

جدیدترین بوگاتی در هیبریدی شدن چیزی از دست نمی دهد، به جز کمی وزن. بله، با وجود بسته باتری و موتورهای الکتریکی، بوگاتی می گوید Tourbillon چنین است فندک از Chiron همچنین می تواند بدون استفاده از موتور V-16 جذاب، در شهر گردش کند. در واقع، می تواند برود فراتر شهری با برد تخمینی EV 37 مایل. هیچ اشاره ای به سرعت در نیروی برق وجود ندارد و بوگاتی آماده صحبت در مورد زمان شارژ نیست. اما از یک سیستم 800 ولتی استفاده می کند و مبادا فراموش کنیم، میت ریماک این روزها بوگاتی را هدایت می کند. و او یک یا دو چیز در مورد عملکرد الکتریکی می داند.

بوگاتی توربیلون

خبره های ساعت تشخیص خواهند داد توربیلون به عنوان بیت های مکانیکی مورد استفاده در ساعت های با کیفیت بالا برای افزایش دقت. بوگاتی Tourbillon خود را یک اثر بزرگ و جاودانه از کمال مکانیکی می بیند. هنگامی که درهای دو وجهی فعال الکتریکی را باز می کنید تا فضای داخلی آنالوگ خیره کننده را ببینید، به راحتی آشکار می شود. سه صفحه بزرگ که روی فرمان چسبانده شده اند، همه چیز را از سرعت گرفته تا دور موتور، مقدار سوخت، دمای موتور و غیره نمایش می دهند. صفحه نمایشی در دید نیست

گیج ها توسط ساعت سازان سویچ طراحی و ساخته شده اند، و به طور دائم به ستون فرمان ثابت می شوند تا با چرخاندن چرخ ثابت بمانند. در همین حال، در کنسول وسط، سوئیچ های آلومینیومی، صفحه های چرخشی و یک اهرم تک کریستالی را خواهید دید که V-16 را راه اندازی می کند. هدف از همه اینها دادن ظاهری جاودانه به Tourbillon است، اما یک صفحه دیجیتال مخفی در بالای کنسول مرکزی وجود دارد. با دستور، به سمت بالا می چرخد \u200b\u200bو به راننده امکان دسترسی به Apple CarPlay را می دهد.

بوگاتی Tourbillon داخلی
بوگاتی Tourbillon داخلی

در مورد طراحی، نمی توان آن را با بوگاتی اشتباه گرفت. نمای بیرونی شبیه Chiron دارای یک دیفیوزر ویژه است که دقیقاً از پشت کابین سرنشینان شروع می شود و عملاً از دید پنهان است. دریچه های زیر چراغ های جلو به قیف هوا به ورودی های بزرگ جانبی کمک می کند. مشبک نعل اسبی هوا را به رادیاتورها تغذیه می کند و در عین حال نیروی رو به پایین را نیز افزایش می دهد. بال عقب فعال می تواند به سمت بالا حرکت کند تا به عنوان ترمز هوا عمل کند. و همه آن بر یک سیستم تعلیق کاملاً جدید چند پیوندی سوار می شود که در مقایسه با استخوان های Chiron 45 درصد سبک تر است.

میت ریماک، مدیرعامل بوگاتی گفت: توسعه بوگاتی توربیلون در هر مرحله با 115 سال تاریخ بوگاتی و سخنان خود اتوره بوگاتی هدایت شد. "مانتراهای او "اگر قابل مقایسه باشد، دیگر بوگاتی نیست" و "هیچ چیز خیلی زیبا نیست" برای من شخصاً و همچنین تیم های طراحی و مهندسی که به دنبال ایجاد دوره هیجان انگیز بعدی در داستان خودروهای سوپر اسپرت بوگاتی هستند، مسیری راهنما بود.»

بوگاتی توربیلون

اگرچه ما امروز این خودرو را می بینیم، آن دوران تا سال 2026 آغاز نمی شود، زمانی که اولین خودرو از 250 خودروی تولیدی تحویل داده شود. در حال حاضر، Tourbillon در حال حاضر در مرحله آزمایشی خود است، بنابراین شروع به صرفه جویی در این پنی کنید. شما به تک تک آنها نیاز خواهید داشت، زیرا قیمت اولیه Tourbillon 3.6 میلیون یورو (حدود 3.9 میلیون دلار با نرخ ارز فعلی) است.



منبع