Cadillac CT5 Spied استتار شده قبل از تازه سازی آینده


وقتی صحبت از کادیلاک CT5 به میان می‌آید، مدل‌های با عملکرد بالاتر بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند، اما یک مدل سطح پایه در خط تولید وجود دارد. این عکس های جاسوسی سدان تازه شده را با چهره ای پنهان می گیرند.

در مقایسه با مدل فعلی، به نظر می رسد جلوپنجره دارای طرح کلی تر است و کمی بزرگتر به نظر می رسد. اکنون چراغ های جلو به صورت عمودی روی هم قرار گرفته اند. با دقت نگاه کنید، می توانید شکل اصلاح شده لامپ ها را ببینید. چراغ های عمودی هنوز هم بخشی از طراحی هستند. به نظر می رسد فاسیای پایینی به جای دهانه براکتی شکل موجود، شکل ذوزنقه ای به دست می آورد.

در این مرحله، به نظر نمی رسد تیم کادیلاک کار دیگری برای CT5 انجام دهد. استتار روی کلاهک چرخ ها و پوشش روی نمادها در پشت وجود دارد.

در حالی که ما نمی توانیم آن را در عکس ها ببینیم، طبق گفته جاسوسان ما، CT5 به روز شده ظاهرا دارای کابینی است که شبیه به XT4 به روز شده (تصویر زیر) است. اگر اینطور باشد، یک قاب عریض وجود خواهد داشت که احتمالاً نمایشگرهای جداگانه ابزار و سرگرمی را نگه می دارد.

عکس جاسوسی نمای داخلی کادیلاک XT4 2024

مشخص نیست که آیا کادیلاک تغییری در سیستم انتقال قدرت در CT5 ایجاد خواهد کرد یا خیر. در حال حاضر، CT5 با موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ با قدرت 237 اسب بخار (177 کیلووات) و 258 پوند فوت (350 نیوتن متر) در دسترس است. گرید V به یک موتور 3.0 لیتری توئین توربو V6 ارتقا یافته است که به 360 اسب بخار (268 کیلووات) و 405 پوند فوت (550 نیوتن متر) می رسد. بلک وینگ دارای یک موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر با قدرت 668 اسب بخار (498 کیلووات) و گشتاور 659 پوند فوت (893 نیوتن متر) است.

ما انتظار نداریم که تا سال 2023 شاهد عرضه به روز شده CT5 باشیم. فروش ممکن است قبل از پایان همان سال آغاز شود.

کادیلاک در مراحل اولیه انتقال به خودروهای برقی است. Lyriq اولین است. Celestiq در رتبه بعدی قرار دارد، اما قیمت بیش از 300000 دلاری آن، تعداد خریداران بالقوه را محدود خواهد کرد. ظاهراً یک مدل الکتریکی در اندازه XT4 نیز در راه است.

اگر می‌خواهید بحث عمیق‌تری درباره اولین کادیلاک سلستیق داشته باشید، این قسمت را ببینید جست و خیز درباره ماشین ها:



منبع