Callaway Corvette C8 سوپرشارژ را پیش‌نمایش می‌کند، تولید آن در سال 2023 آغاز می‌شود


Callaway Cars با وسایل نقلیه GM و پلاک کوروت غریبه نیست. در واقع، این دو از سال 1987 زمانی که شرکت مستقر در کانکتیکات اولین کوروت دو توربو B2K با گزینه تولید معمولی (RPO) را معرفی کرد، با یکدیگر رابطه داشتند.

به مناسبت بزرگداشت آن 35 سال طولانی، Callaway Cars اعلام کرد که خط خودروهای سوپرشارژ خود را به Corvette C8 گسترش داده است. این متفاوت از نسخه 35 ساله Callaway Corvette است که در ماه مارس معرفی شد، که با کیت بدنه فیبر کربنی، اگزوز و سایر ارتقاءها عرضه شد.

بله، تیونر در حال توسعه یک شورت کوروت استینگری سوپرشارژ است که نمونه اولیه آن برای شرکت کنندگان پیش نمایش خواهد بود. کوروت در کارلایل در 25-28 اوت 2022.

طبق این انتشار، کوروت موتور وسط مجهز به سیستم سوپرشارژر سه‌گانه خنک‌شده برای LT2 V8 خواهد بود. هنوز هم مهندسی نهایی، آزمایش انطباق آلاینده ها و اعتبارسنجی عملکرد را انجام خواهد داد که در ماه های آینده اتفاق خواهد افتاد. تولید اوایل سال 2023 برنامه ریزی شده است.

Callaway Cars به‌روزرسانی را برای تمام کوروت‌های Stingray مجهز به LT2 باز می‌کند. اسلات های تولید سریالی اکنون در تاسیسات Callaway’s Connecticut و California در دسترس است که می توان با گذاشتن یک سپرده 1000 دلاری از آنها مطمئن شد. از طریق برنامه شانس دوم Callaway، حتی Stingray های در حال خدمت 2020-2023 نیز واجد شرایط تبدیل هستند.

همانند اعداد و ارقام، Callaway Cars هنوز هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده است زیرا پروژه هنوز در حال توسعه است. عملکرد، قیمت و تجهیزات اختیاری باید پس از تکمیل آزمایش و اعتبار سنجی اعلام شود.

درست مانند هر محصول Callaway Cars، Corvette C8 Stingray سوپرشارژ با ضمانت سه ساله یا 36000 مایلی پیشرانه ارائه می شود که مکمل ضمانت کارخانه خودرو است. همچنین یک قرارداد اختیاری پنج ساله یا 60000 مایلی خدمات Callaway Powertrain وجود دارد که خدماتی را می توان در نمایندگی های GM انجام داد.



منبع