Challenger SRT Super Stock Drag Races Other Hellcats، Camaro، SRT-4



دوج چلنجر SRT Demon هنگام معرفی برای مدل سال 2018 با طوفان شدیدی روبرو شد. Challenger SRT Super Stock مدل 2020 شیطان نیست، اما Hellcat V8 با قدرت 807 اسب بخار و لکه های درگ کارخانه آن را به ماشینی آماده کارخانه برای پیمودن یک چهارم مایل تبدیل کرده است. ما اغلب آنها را نمی بینیم، بنابراین گرفتن یکی در زیستگاه طبیعی آن نسبتاً با طراوت است.

علاوه بر این، این می‌تواند پیش‌نمایشی برای Dodge Challenger Black Ghost که اخیراً معرفی شد، به ما بدهد. بخشی از دوج تماس اخر سری برای چلنجر و چارجر، دارای همان آسیاب سوپرشارژ 807 اسب بخاری است، اما فاقد شعاعی درگ چسبنده است. با چنگ زدن، انجام یک پاس یک چهارم مایلی 10 ثانیه ای نباید در تریم سهام مشکلی ایجاد کند. ما مطمئن نیستیم که چلنجر سوپر استوک در این ویدیو خوب است، موجودی. اما کلاه دیمون پوشیده است و مشکلی برای پاره کردن 10s ندارد… و سپس مقداری.

کلیپ ویدیویی از درگ مسابقه و وسایل ماشین کانال یوتیوب، با اکشنی که در راهروی اورلاندو اسپید ورلد اتفاق می‌افتد. اولین مسابقه برای Super Stock یک کامارو ZL1 است که ما گمان می‌کنیم تغییری در آن صورت نگرفته است، زیرا سرعت آن 12.69 با سرعت 112 مایل در ساعت است. در همین حال، چلنجر با سرعت 10.02 به سرعت از خفاش خارج می شود و در این فرآیند به سرعت 136 مایل در ساعت می رسد.

به طور معمول، ما این مسابقات را به ترتیب مورد بحث قرار می‌دهیم، اما در مسابقه Super Stock با یک جفت Hellcats جلوتر می‌رویم. اولین مسابقه یک Plum Crazy Challenger است و می تواند بهترین مسابقه در کل رویداد باشد. راننده Super Stock در زمان راه اندازی مرده است، و به نظر می رسد که چلنجر بنفش برای پیروزی در حرکت است. اما Super Stock در همان انتها با یک پاس 9.81 ثانیه ای از بین می رود.

یک Charger Hellcat سیاه رنگ بعدی است، و همچنین یک مسابقه بسیار نزدیک است، اما باز هم Super Stock برنده است. این نبردی است که در نیمه اول مسیر نیز برنده شده است، زیرا چارجر به سرعت 145 مایل در ساعت در یک چهارم مایل به 139 مایل در ساعت برای چلنجر رسیده است. با این حال، Super Stock در 9.8 ثانیه در مقابل 10.1 برای سدان Hellcat حرکت کرد.

حالا برای مسابقه ای که از آن رد شدیم. در میان این همه غوغای V8، صدای وزوز قهرمانانه یک توربوشارژ چهار سیلندر به گوش می رسد که چرخ های جلوی یک دوج نئون را به حرکت در می آورد. بله، این یک SRT-4 است، و نه، آن استوک نیست. ما به شما نمی گوییم که کدام ماشین برنده این نبرد است، اما تا این حد می گوییم. در پایان یک چهارم مایل، این نئون کوچک با سرعت 143 مایل در ساعت حرکت می کند. برد یا باخت، این به طور جدی چشمگیر است.



منبع