کوروت ZR1 2025 با قدرت 1064 اسب بخار برابری ندارد. آخرین نسل ZR1 تنها 755 اسب بخار قدرت داشت که 300 اسب بخار کمتر از نسخه C8 بود. به همین دلیل، توسعه این خودرو چالش های جالبی را به همراه داشت. چگونه تیم کوروت میتواند لاستیکها، سیستم تعلیق و پیشرانه ZR1 جدید را بدون داشتن اطلاعاتی در مورد چیزی به این قدرتمندی توسعه دهد؟ راه حل حداقل جالب بود.
در حین رونمایی از یک ZR1 جدید، مهندس ارشد اجرایی کوروت، تاج جوچتر، نشان داد که چگونه این شرکت این مشکل را حل کرده است.
Juechter گفت: “ما مجبور شدیم یک ماشین فوق العاده با اسب بخار و گشتاور بالا را بسازیم.” «ما یک قاطر ساختیم [C8] Stingray، در واقع، با LT5 در آن. یک LT5 میله داغ با 850 اسب بخار قدرت و یک گیربکس تعویض متوالی برای توسعه تایرها.
شورولت کوروت C7 ZR1
در حالی که از نظر مفهومی ساده به نظر می رسد، Juechter مجبور شد این ایده را مدیریت ارشد بفروشد. طولی نکشید که ما خودمان را متقاعد کردیم. اوه ما باید این کار را انجام دهیماو گفت، در حالی که چت با شرکت برس را به یاد می آورد.
البته این ماشین ساخته شد، اما دقیقاً دوست داشتنی نبود. جاش هولدر، مهندس ارشد، با خنده گفت: “ما یک قرقره کوچکتر روی سوپرشارژر گذاشتیم و فقط کمربندها را می خورد.” با این حال، همه چیز لازم بود تا به عملکرد ZR1 نزدیک شود. کریس باربر، مهندس ارشد توسعه ZR1 خاطرنشان کرد: «در آینده، سرعت آن خیلی کند بود. با وجود عملکرد این قاطر، هنوز 214 اسب بخار از خودروی تولیدی فاصله داشت.
Juechter به یاد می آورد: «در آن زمان حماسی به نظر می رسید. اما چیزهای بیشتری در راه بود.
مشخص نیست که پس از ورود موتور LT7 با مشخصات تولید ZR1 چه اتفاقی برای این قاطر افتاده است، اما با قضاوت بر اساس سابقه آن در قابلیت اطمینان، احتمالاً در سریع ترین زمان ممکن از بین رفته است.
با این حال، با این حال، برای مدتی کوتاه، این مخلوط از شانس ها و پایان ها قوی ترین کوروت ساخته شده توسط جنرال موتورز بود. اگر ماشینی نیست که ارزش نگهداری داشته باشد، حداقل ارزش به خاطر سپردن را دارد.