Chevy Colorado موتور خود را برای سال 2025 کنار می گذارد. اما این خبر خوبی است

شورولت کلرادو جدیدتر از پیکاپ نسل دوم قدیمی ساده تر است. از شر کابین توسعه یافته سودمند خلاص می شود و آن را با کابین تک خدمه و تنها یک مدل بدنه جایگزین می کند. هنگامی که این آخرین نسل معرفی شد، سه خروجی برای موتور 2.7 لیتری چهار سیلندر موجود بود. اما برای سال 2025، این به تنها یک کاهش یافته است.

سال گذشته شوروی موتور موتور وسط “توربو پلاس” را کنار گذاشت. اکنون 2.7 با عملکرد پایین تر نیز از جدول حذف شده است. این باعث می شود که قدرتمندترین موتور چهار سیلندر به عنوان تنها گزینه برای سال 2025 باقی بماند. لزوماً خبر بدی نیست.

شورلت کلرادو ZR2 Bison عقب 3/3 2024

این موتور با 310 اسب بخار قدرت و 430 پوند فوت گشتاور، عملکرد خوبی دارد. Chevy Colorados و GMC Canyons که به درستی مجهز به این موتور هستند می توانند تا 7700 پوند و تا 1710 پوند در بستر بکسل کنند. موتور کم تریم قبلی، با 237 اسب بخار و 259 پوند فوت، تنها می تواند 3500 پوند یدک بکشد و 1490 پوند بار را حمل کند.

Chevy هنوز اظهار نظر رسمی در مورد دلیل تصمیم به ایجاد این تغییر نکرده است. با این حال، موتور توانمندتر تنها 1285 دلار بیشتر از موتور پایه در سال 2024 بود، بنابراین بسیاری از خریداران احتمالا آن را انتخاب کردند. همچنین این تنها موتور موجود در نسخه ابروی بالاتر GMC است، بنابراین حذف موتور با مشخصات پایین تر احتمالاً فرآیند تولید را ساده می کند. هر دو کامیون در یک خط مونتاژ ساخته شدند.

در واقع، حداکثر کردن سود احتمالاً نام بازی در اینجا است. به خاطر داشته باشید که جدیدترین کلرادو بیشتر شبیه به‌روزرسانی بزرگ یک کامیون قدیمی است تا یک کامیون کاملاً جدید. جنرال موتورز در تلاش است تا حاشیه سود خود را در خودروهای احتراق داخلی به حداکثر برساند تا سودآوری ضعیف خودروهای الکتریکی خود را جبران کند. این بیشتر در مورد پیکاپ ها و SUV ها صدق می کند.

منبع