CT5-V Blackwing Duels Challenger Hellcat در V8 سوپرشارژ Face-Off

در حالی که یک سدان عضلانی Charger Hellcat با فرض داشتن تعداد درب یکسان، رقیب آشکارتری در مقابل CT5-V بلک‌وینگ است، یوتیوبر در اینجا نتوانسته است یکی از آن‌ها را در انبار به دست آورد. در عوض، ملاقات با بلک وینگ در خط یک دوج چلنجر SRT Hellcat است.

اما CT5-V Blackwing چگونه با دیگر خودروهای V8 سوپرشارژ موجود در بازار مقایسه می شود؟ سم کارلژیون یکی را در مقابل یک خودروی عضلانی دوج هلکت قرار داد تا متوجه شود.

مهمتر از همه، CT5-V Blackwing و CT4-V Blackwing آخرین مدل های سری V هستند که مجهز به موتور احتراق داخلی هستند.

در همین حال، CT5-V بلک وینگ تا 668 اسب بخار (498 کیلووات) و تقریباً همان مقدار گشتاور داشت، اما تنها به 4123 پوند (1870 کیلوگرم) رسید.

همه ما می دانیم که کادیلاک CT5-V بلک وینگ جدید خاص است و این فقط به خاطر نشان بلک وینگ نیست. این قدرتمندترین کادیلاک است و هر یک از موتورهای V8 سوپرشارژ که برای این سدان پرشور استفاده می شود، دست ساز هستند.

با این حال، به نظر می رسید که مزیت قدرت هلکت با ماهیت خوکی آن جبران شده است، اما یک تفاوت عمده بین این دو وجود دارد که در نهایت به نفع دوج بود: انتقال.

بررسی نمای بیرونی کادیلاک CT5-V Blackwing 2022

روی کاغذ، این دو تقریباً در یک زمین بودند. چلنجر با قدرت 717 اسب بخار (535 کیلووات) و 656 پوند فوت (889 نیوتن متر) گشتاور کمی قدرتمندتر بود. با این حال، وزن آن نیز به طور قابل توجهی سنگین تر بود و 4436 پوند (2012 کیلوگرم) بود.

آیا در مورد این تطابق چنین بود؟ ویدیوی بالای این صفحه قطعی بود، پس آن را بررسی کنید.

Challenger SRT Hellcat در اینجا با گیربکس اتوماتیک عرضه شد، در حالی که CT5-V دارای جعبه دنده دستی بود. در یک مسابقه خط مستقیم، بدون توجه به تکنیک های تعویض دنده که راننده می تواند در MT استفاده کند، اتومات های مدرن همیشه از مزیت برخوردار هستند.