Cupra Born و Leon Facelifts برای اولین بار جاسوسی کردند

فیس لیفت Born و Leon تنها دو محصول جدیدی هستند که Cupra برای آنها کار می کند. اسپانیایی ها همچنین سنگ تمام گذاشتن نسخه تولیدی تواسکان که یک کراس اوور برقی است را انجام می دهند. کوپرا در سال گذشته 79327 دستگاه خودرو فروخت و برنامه برای سال 2022 دوبرابر کردن تحویل است. در نهایت، زمانی که تمام مدل‌های جدید به فروش می‌رسند، این برند می‌خواهد سالانه 500000 خودرو بفروشد.

عکس جاسوسی لیفت صورت Cupra Born



منبع عکس جاسوسی لیفت صورت Cupra Leon

Cupra به آرامی اما به طور پیوسته بازی خود را با محصولات بیشتر و بیشتر ارتقا می دهد. این خودروساز با افتخار اعلام کرد که قبلاً از آلفارومئو فروش بیشتری داشته است و به نظر می‌رسد که مدل‌های تازه‌تری نیز در راه هستند تا به این شرکت کمک کنند تا حرکت خود را حفظ کند. این بار، ما در مورد خودروهای کاملاً جدید صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد فیس لیفت خودروهای موجود صحبت می کنیم.

12 عکس ها

گالری دوم در این مقاله شامل عکس هایی از کوپرا لئون تازه شده است. تغییرات بصری که این نمونه اولیه پنهان می‌کند احتمالاً کمی مهم‌تر از خودروی آزمایشی Born است که احتمالاً نمای جلویی این واگن تغییر یافته است. درست مانند نمونه اولیه الکتریکی، حمل‌کننده خانوادگی تجهیزات آزمایشی را به چرخ‌ها متصل کرده است. از ستون A به سمت عقب، این خودرو تقریباً شبیه خودرویی است که امروز می توانید در نمایشگاه های Cupra پیدا کنید.