Czinger رونمایی از Hyper GT چهار صندلی و کم نیروی رو به پایین 21C V Max


Czinger Vehicles سازنده سوپراسپرت مستقر در کالیفرنیا از The Quail، A Motorsports Gathering در طول هفته اتومبیل مونتری استفاده می کند تا دو اعلامیه بزرگ را ارائه دهد. این شرکت از Hyper GT چهار صندلی و پرسرعت 21C V Max رونمایی کرد.

Czinger می گوید Hyper GT نشان دهنده مسیر طراحی جدید شرکت است. این شرکت می خواهد که ظاهر کلاسیک یک کوپه را داشته باشد اما قابلیت حمل چهار نفر را داشته باشد. این وسیله نقلیه دارای درب های بزرگی است که ورود به کابین را آسان تر می کند.

Czinger Hyper GT

Czinger Hyper GT

Czinger 21C V Max

Czinger 21C V Max

خودروساز جزئیاتی از قوای محرکه Hyper GT ارائه نکرده است. تنها اطلاعات موجود این است که این یک هیبریدی با طراحی داخلی است. جزئیات بیشتر با نهایی کردن خودرو Czinger در دست است. هیچ اطلاعاتی در مورد زمان فروش این مدل وجود ندارد.

ساحل سنگ ریزه ای

تمام اخبار مربوط به ساحل سنگریزه را ببینید

پیش از این، Keven Czinger، بنیانگذار شرکت، قبل از دیدن Hyper GT نکاتی را در مورد Motor1.com ارائه کرده بود: “این یک وسیله نقلیه چهار نفره با قیمت پایین تر خواهد بود. حجم بالاتر، اما همچنان بسیار منحصر به فرد. حجم بیشتر طبق استانداردهای ما.”

21C V Max از 21C موجود شرکت (بالا) استفاده می کند و نمای بیرونی را برای کاهش کشش اصلاح می کند. تغییرات شامل خلاص شدن از شر اسپلیتر جلو و بال بزرگ عقب است. Czinger ادعا می کند که این مدل از نظر شتاب تا 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) و 250 مایل در ساعت (402 کیلومتر در ساعت) علاوه بر زمان یک چهارم مایل، در بین هایپرکارها پیشرو است. با این حال، این شرکت در حال حاضر هیچ یک از این ارقام را منتشر نمی کند.

مانند 21C استاندارد، Vmac از یک موتور 2.88 لیتری توئین توربو V8 و دو موتور الکتریکی برای تولید مجموع 1250 اسب بخار (932 کیلووات) استفاده می کند. مدل استاندارد در 1.9 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت می رسد و یک چهارم مایل را در 8.1 ثانیه طی می کند.

در داخل، 21C دارای صندلی های پشت سر هم برای دو سرنشین خود است. مقدار زیادی فیبر کربن در کابین وجود دارد و خودرو با مجموعه ای از چمدان های سفارشی ارائه می شود.

Czinger تنها قصد دارد 80 دستگاه از 21C بسازد. خریداران می‌توانند مدل استاندارد با نیروی پایین یا V Max را انتخاب کنند. این شرکت قصد دارد تحویل را در اواخر سال 2023 آغاز کند.

تا سال 2030، Czinger می خواهد شش یا هفت مدل در دسترس را ارائه دهد و هر یک از آنها در بخش متفاوتی قرار خواهند گرفت.



منبع